THY'nin alt markası AJET adıyla bilet satışlarına başladı
Türk Hava Yolları'nın alt markası olan AnadoluJet, yeni adı olan AJET adı altında bilet satışlarına başladı. AJET, önümüzdeki 10 yıllık hedef olarak uçak sayısını 200'e, uçtuğu ülke sayısını ise 44'e yükseltmeyi planlıyor.
Anadolu'nun hava ulaşımı ihtiyacını avantajlı seçeneklerle karşılamak amacıyla 2008 yılında Türk Hava Yolları'nın alt markası olarak kurulan AnadoluJet, 12 Mart itibarıyla "AJET" adı altında bilet satışlarına başladı.
2024 yaz döneminde filosunda bulunan 95 uçak ile iç hatlarda 41, dış hatlarda 52 nokta olmak üzere toplam 93 noktaya sefer icra edecek olan AJET; küresel ölçekte büyüme hedefi olarak önümüzdeki 10 yıl içerisinde 200 uçaklık filo ile toplam 44 ülkeye uçmayı planlıyor.