ÖMER ÜRÜNDÜL

Roller değişti

Real Madrid'in erken skor avantajından sonra oyun beklenmeyen bir şekle dönüştü. Real Madrid, ofsayt kokan bu golün ardından Atletico Madrid modeli olan, takım halinde alan daraltan savunma kurgusuna geçti. Hücum gücü sınırlı Atletico Madrid oyunu domine etmesine rağmen ilk yarı hiç pozisyon bulamadı. İkinci yarının başında da Pepe'nin gereksiz neden olduğu penaltıyı Griezmann kaçırınca Real'e avantaj doğdu. Buna rağmen Atletico yine oyuna hükmediyordu. Ancak 2. yarının ortasından sonra Real Madrid'in etkili kontratakları başlasa da buradan ikinci gol bulamayınca Atletico 10 dakika kala skoru eşitledi. Uzatmalarda gol olmayınca penaltılarda gülen Real Madrid oldu..
Dünkü maçın iki beklenmeyen görüntüsü vardı. Birincisi bu tip zorlu rakiplere karşı başarılı olsa da topla oynama yüzdesi genelde yüzde 35 olan Atletico Madrid dünkü doksan dakikada yüzde 58'e 42 üstünlük sağladı. İkincisi Atletico'nun kalesine gelen her duran topta alışılmış dışı tehlikeler yaşamasıydı. Bana göre dünyanın en iyi teknik direktörü olan Simeone'yi bir kere daha kutluyorum. Elindeki dar ve kısıtlı kadrosuna rağmen Barcelona ve Bayern'i eledi. Yine bir dev karşısında da finali penaltılarda kaybetti.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.