THY'den Uzak Doğu çıkarması! Doluluk arttı

Türkiye'nin bayrak taşıyıcı hava yolu firması THY'nin 2024 yılı ilk 10 aylık verileri belli oldu. THY'nin Orta Doğu uçuşlarında yolcu sayısı yüzde 16 azalırken, Uzak Doğu uçuşlarında ise doluluk yüzde 22,6 oranında arttı.

Türk Hava Yolları'nın (THY) 2024 yılı Ocak-Ekim dönemini kapsayan 10 aylık verilerine göre Orta Doğu uçuşlarında yolcu sayısı yüzde 16 azalırken, Uzak Doğu uçuşlarında ise yüzde 22,6 arttı. THY, Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan 2024 yılı Ocak-Ekim ayını kapsayan verilerini açıkladı. Verilere göre, Orta Doğu'da yaşanan gerilim ve iptal edilen seferler nedeniyle THY'nin buradaki yolcu sayısında düşüşler yaşandı. 2023 yılını aynı dönemine göre yüzde 16'lık bir azalma meydana gelen uçuşlarda 2024 yılının ilk 10 ayında Orta Doğu'daki yolcu sayısı 6 milyon 226 bin 726 oldu. Orta Doğu'daki yolcu sayısındaki azalma yaşanırken, diğer bölgelerde ise artış meydana geldi. Bu kapsamda THY'nin Uzak Doğu uçuşları 2023 yılının aynı dönemine göre yüzde 22,6 artarak 6 milyon 607 bin 123 olarak kayıtlara geçti. Havayolu şirketi 2024 yılı 10 aylık dönemde Avrupa uçuşlarında 23 milyon 091 bin 508, Afrika uçuşlarında 3 milyon 488 bin 279, Kuzey Amerika uçuşlarında 3 milyon 548 bin 516, Orta ve Güney Amerika uçuşlarında ise 927 bin 396 yolcuya hizmet verdi.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.