Hüseyin Başaran’dan sektörler arası dinamikler üzerine 10 yıllık deneyim

Freelance Group’un kurucusu Hüseyin Başaran, 10 yıllık sektör deneyimini ve Türk tüketicilerinin alışveriş alışkanlıklarına dair önemli içgörülerini paylaştı. Başaran, gıda, hizmet, gayrimenkul ve sosyal medya alanlarındaki disiplinler arası yaklaşımları ile markaların günümüz koşullarında nasıl başarılı olabileceğini değerlendirdi.

Türk Tüketicisinin Gıda Tercihleri: Tazelik ve Lezzet Ön Planda

Almanya merkezli Statista'nın yaptığı araştırmaya göre, Türk tüketicilerin %72'si gıda seçimlerinde tazeliği, %61'i lezzeti, %56'sı ise kaliteyi önceliklendiriyor. Bu veriler ışığında değerlendirmelerde bulunan Hüseyin Başaran, "Son yıllarda, özellikle yerli ve yöresel tatlara olan ilgi artmış durumda. Tüketicilerimiz, sadece kalite ve lezzet aramakla kalmıyor, aynı zamanda sağlık, yerellik ve deneyim gibi faktörlere de önem veriyor" dedi.

İzmir'de 8 Marka ile Tüketicilerin Yanında

Hüseyin Başaran, Freelance Group'un yenilikçi yaklaşımlarına değinerek, "İzmir Bornova'da açtığımız ilk bubble tea mağazamızla birlikte şehrin hem yerli halkına hem de turistlere farklı tatlar sunuyoruz. Ayrıca, kafe, bar ve restoran gibi farklı konseptlerle toplamda 8 markamızla İzmirlilere hizmet veriyoruz. Perakende sektöründeki başarılarımızı diğer iş alanlarımıza taşıyarak, yeni yatırım fırsatları yaratıyoruz" ifadelerini kullandı.

Sıfırdan Zirveye: Freelance Group'un Stratejik Başarıları

Yeni markalar oluşturma sürecinde danışmanlık almadan ilerlediklerini belirten Başaran, "Gayrimenkul ve dijital hizmetlerde tamamen kendi stratejilerimizle hareket ediyoruz. Lokasyon belirlemekten inşaat sürecine, iç mimariden logo tasarımına kadar her aşamada bizzat yer alıyoruz. Bu sayede müşterilerimizin başarı basamaklarını birlikte tırmanıyoruz" şeklinde konuştu.

Ekonomik Zorluklarda Güçlü Markalar Yaratmanın Yolu

Başaran, enflasyon ve küresel ekonomik değişimlerin iş dünyasına etkilerini değerlendirerek, "Enflasyonun etkisiyle piyasalar sürekli değişiyor. Bu nedenle, markaların sağlam ve dikkatli adımlarla ilerlemesi şart. Freelance Group olarak Ar-Ge'ye büyük önem veriyor ve yeni işbirlikleri ile büyüme stratejilerimizi güçlendiriyoruz" dedi. Yakın zamanda birçok ilde yeni franchise işbirliklerine imza atacaklarını belirten Başaran, disiplinler arası projelerle sektördeki güçlü konumlarını sürdüreceklerini vurguladı.

"Yasal uyarıdır. Bu içerikten Turkuvaz Medya sorumlu değildir"

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.