IQ testi: Deneyenlerin %99.1'i başaramıyor! Tişörtte kaç delik var?

Son zamanlarda sosyal medyada büyük ilgi gören bir bulmaca, gözlem ve mantık yeteneklerinizi test etmek için harika bir fırsat sunuyor. Basit gibi görünen bu soruda birçok kişi yanılıyor. Peki, siz doğru cevabı bulabilecek misiniz?

Kişilik testleri, bulmacalar ve zeka testleri ile sizi eğlendirmeyi seviyoruz. Bugün, gözlem ve mantık becerilerinizi sınayacak bir bulmacayla karşınızdayız. İnternette büyük ilgi gören bu bulmaca, birçok insanı şaşırtıyor. Çünkü doğru cevaba sahip olduklarından emin olmalarına rağmen, çoğu kişi yanılıyor.

Tişörtte Kaç Delik Var?

Fotoğraftaki tişörte dikkatlice bakın. Kaç deliği olduğunu tahmin etmeye çalışın. Çoğu insan iki ya da dört delik görüyor, hatta bazıları altı deliği olduğunu düşünüyor. Fakat işin ilginç yanı şu ki, bu sayıların hiçbiri doğru değil!

Doğru Cevap: Sekiz Delik

Evet, doğru cevap sekiz. Peki, bu sayıya nasıl ulaşıyoruz? İşte açıklaması:

📍Önde iki delik var, bunlar ilk dikkat çeken delikler.
📍Aynı deliklerin arka tarafta da bulunduğunu düşündüğümüzde, iki delik daha ekliyoruz.
📍Ayrıca, tişörtte kol açıklıkları, yaka ve alt kenar olmak üzere dört ek delik daha var.
📍Bu şekilde toplam sekiz deliğe ulaşıyoruz.

Dikkat Testini Geçebildiniz mi?

Eğer cevabı doğru bildiyseniz tebrikler! Çoğu insan bu bulmacayı çözemiyor. Gözlem ve mantık yeteneklerinizi sınamak için harika bir yol olan bu bulmaca, sizin de ne kadar dikkatli olduğunuzu ölçüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.