Didik didik aradılar bulamadılar! Ormandaki 16 Kaplanı 350 kişiden sadece 4’ü bulabildi! |ZEKA TESTİ|

Dünya genelinde konuşulan bir optik illüzyon testi, katılımcıların dikkat ve zekâlarını zorluyor. Kaplanlı optik illüzyon görselinde 16 adet kaplanı 45 saniyede bulanlar, bu testte öne çıkıyor. Ülkemizde 350 kişi üzerinde uygulanan testte ise sadece 4 kişi, belirlenen süre içinde 16 kaplanı başarıyla bulabildi. Peki siz görseldeki kaplanları 45 saniyede bulabilecek misiniz? İşte merak edilen test

Optik illüzyon testleri dünya genelinde popülerliğini sürdürmeye devam ediyor. Bu kez, 16 adet kaplanın yer aldığı bir görsel, dikkat çekenler arasında. Görseldeki 16 kaplanı 45 saniyede bulabilenlerin dikkatli ve kuvvetli zekâya sahip olduğuna dikkat çekiliyor. Türkiye genelinde 350 kişi üzerinde uygulanan bu testte sadece 4 kişi, belirlenen süre içinde 16 kaplanı başarıyla bulabildi.

16 KAPLANI BULMAK BÜYÜK DİKKAT İSTİYOR

Test, katılımcılara görseldeki kuşlar ve bitkilerin algısını manipüle ederek cevabı bulmayı zorlaştırıyor. Görseli inceleyenler başlangıçta 5-6 kaplanı kolayca fark edebilir, ancak tam 16 kaplanı bulmak oldukça dikkat ve zaman gerektiriyor. Hazırlayanlar, bu testin sadece dikkatli ve kuvvetli zekâya sahip kişiler tarafından çözülebileceğini vurguluyor.

Ülkemizde gerçekleştirilen testte sadece 4 kişinin belirlenen 45 saniye içinde 16 kaplanı bulabilmiş olması, testin ne kadar zorlayıcı olduğunu gösteriyor. Eğer siz de bu kısa süre içinde 16 kaplanı bulmakta zorlandıysanız, aşağıdaki görselde kaplanların yerini işaretledik. İşte cevap...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.