Bodrum kazığı!

Yüksek fiyatlara tepki gösteren Bodrum Ticaret Odası Başkanı Kocadon: "Turist, dünyanın en pahalı yemeğini hatta açıkçası kazığını yiyor."

Bodrum'da lokanta, restoran, kafeteryalardaki fiyat politikası ticaret erbabını da isyan ettirdi. Aşırı fiyattan rahatsız olanlardan gelen şikayetlerin arttığını belirten Bodrum Ticaret Odası Başkanı Mahmut Kocadon, şöyle dedi: "Şikayetleri yüzümüz kızarıyor. 30 TL'ye su böreği, 15 TL'ye maden suyu mu olur? 3 kişilik bir aile akşam yemeğini 1500 TL'ye yerse nasıl tatil yapar? Fiyatta alt ve üst sınır şart."
ZENGİN DE KAÇIYOR
Kocadon, şöyle devam etti: "Önüne gelen restoran, kafeterya açıyor. Bir yılda zengin olmak için de istediği fiyatı uygulamaktan çekinmiyor. Bodrum'a gelen zenginler bile artık bizden çok daha ucuz olan Yunan adalarına giderek oradaki restoranlarda yiyip içiyor. Kendi esnafımızı zengin edeceğimize paralar komşuya gidiyor. Bize gelen şikayetleri meslek odaları ile paylaşıp en kısa zamanda ortak karar alacağız."
BİR DAHA GELİR MİYİZ BİLMİYORUZ
Londra'dan 10 gün için Bodrum'a gelen üniversite öğretim üyesi Andrew Macton ve eşi Maggy Macton fahiş fiyatlarla ilgili şunları anlattı: "Bir restoranda sadece birer balık yedik ve birer bira içtik, 1.850 TL hesap geldi. Bir kafeteryada 5 kişi dondurma yedik 200 TL ödedik. Artık otel dışında sadece ekmek arası bir şeyler yiyoruz. Burası, Londra'nın en lüks semtlerine göre bile çok pahalı. 6 yıldır geliyoruz, bir daha Bodrum'a gelir miyiz bilmiyoruz."
Akşam

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.