Modanın imparatoru 90 yaşında!

İsmi dünyanın dört bir köşesinde marka olan ‘Pierre Cardin’ 2 Temmuz Pazartesi günü 90. yaşına girdi.

Modacı Cardin "Bugün doğum günümü kutlamıyorum, doğum günü kutlamalarını gençler yapsın 90. yaşıma girdim, kendimi daha genç hissediyorum, kimseden hediye de beklemiyorum. En güzel hediye önümde çalışmak için yeni bir yıl daha var. Çalışmak beni gençleştiriyor, bu da benim bağımlılığım" diye konuştu.
Dünyada 122 ülkede 800'e yakın üründe patenti bulunan Pierre Cardin 310 milyon Euro servetiyle hemen, hemen her sektörde birçok yeniliklere imza atıyor. İtalyan göçmen ailenin çocuğu olarak Fransa'ya yerleşen modacı Cardin 14 yaşında terzi yamağı olarak modaya ilk adımını atmış oldu.
Sonra Christian Dior'un ilk dizayncısı olarak zamana göre tasarımları büyük ilgi çekti. Yaşının ilerlemesine aldırış etmeyen modacı Cardin şimdi mimar olan yeğeni Rodrigo Basilicati ile ortak bir projede yer alıyor. Eylül 2012'de Venedik yakınlarında 240m. yüksekliğinde 'Işık Sarayı' isimli gökdelenin temel atma törenine katılacak olan modacı Cardin 2,5 milyar Euro değerinde projeyi 2015 yılında Milano'da yapılacak dünya fuarına yetiştirmeye çalışıyor.
Pierre Cardin markası sadece giyim,konfeksiyon değil çanta, ayakkabı, vazo, mobilya, abajur, gözlük, kumaş, yatak çamaşırı, masa örtüleri gibi çok sayıda ürünlerde yer alıyor. (DHA)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.