Steve Jobs'un kitabı rekor kırdı

Apple’ın kurucusu Steve Jobs’un merakla beklenen biyografisi Türkçede. Domingo Yayınevi tarafından yayımlanan kitap ilk olarak e-kitap formatında, idefixe üzerinden dün satışa sunuldu.

Time dergisi editörlerinden ünlü biyografi yazarı Walter Isaacson'ın imzasını taşıyan "Steve Jobs" adlı kitabın e-kitap formatı, satışa çıktığı ilk 5 saatte 512 adet satılarak bir rekora imza attı. İdefix yetkilileri, satışın önümüzdeki günlerde artacağını ve toplam e-kitap satışının 5 bin adeti geçeceğini belirtiyor.
Habertürk'ün haberine göre Dost Körpe çevirisiyle sunulan kitabın basılı hali halinin yarın raflarda olması bekleniyor. Kitap ilk etapta 20 bin adet basıldı. Domingo Yayınevi'nin Yayın Yönetmeni Murat Arayıcı "Biz baskıdayken kitap Amerika'da ve birkaç ülkede yayımlandı. Oradaki satışların da etkisiyle kitabevlerine gidip, kitabın çıkıp çıkmadığını soruyor pek çok okur. Kitabevleri henüz kitap çıkmadan ek sipariş göndermeye başladı. Şu anda şipariş rakamı 25 bin adete ulaştı" diyor.
Arayıcı, 20 bin adedin dağıtımının hemen ardından ikinci baskıya gireceklerini de vurguluyor.
"Steve Jobs", e-kitap olarak 21 TL, basılı olarak 32 TL'ye satışa sunuluyor. Isaacson'un Steve Jobs ile iki yıldan uzun süre boyunca yaptığı kırktan fazla röportajın ve yüzden fazla akrabasıyla, dostlarıyla, iş arkadaşlarıyla yapılan görüşmelerin temel alındığı kitap, yaratıcı bir girişimcinin inişli çıkışlı hayatını, güçlü kişiliğini anlatıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.