Cengiz Abazoğlu sundu

Önceki gün modacı Cengiz Abazoğlu'nun defilesiyle devam eden İFW, dün akşam gerçekleşen muhteşem kapanışla sona erdi.

İstanbul Fashion Week'in merakla beklenen koleksiyonu 'adL & Cengiz Abazoğlu' defilesi, önceki gün Odakule'deki İFW çadırında görücüye çıktı. Podyuma çıkan modeller arasında adL'nin marka yüzü Özge Ulusoy, Tülin Şahin ve Çağla Şikel bulunurken, 'Öyle Bir Geçer Zaman Ki' dizisinin Hollandalı yıldızı Wilme Elles performansıyla alkış topladı.
Asimetrik kesimleriyle öne çıkan ve beyaz renkli tasarımların ağırlıkta olduğu defile, Abazoğlu'nun Adil Işık markası için özel olarak hazırlamış olduğu 36 parçalık koleksiyondan oluşuyor.
'Gold Ceremony' adını verdiği kreasyonda 90'lı yılların lüks ve modern kadınını günümüze yorumladığını belirten ünlü modacı, kadınların yüzyıllardır vazgeçemedikleri ziynet eşyası olan altını doku olarak giysilerde, maden olarak ise aksesuarların tasarımlarında kullandığını belirtiyor.


Beyaz ağırlıktaydı
Masumiyeti ve saflığı simgeleyen beyaz renkli tasarımlara ağırlık verdiğini ifade eden Cengiz Abazoğlu, en çok sıvama payet, dantel, mat saten ve şifon gibi dokuları tercih ettiğini söylüyor.
Dünkü programda tasarımcılar Deniz Kaprol, Tuvana Büyükçınar, Gamze Saraçoğlu ile Rana-Berna Canok'un nar çiçeği ve fuşya ağırlıklı parlak desenli tasarımlarından oluşan defilesiyle devam eden İstanbul Moda Haftası, erkek giyim markası Giovane Gentile'nin ilgi çeken ve bol alkış toplayan defilesiyle noktalandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.