'Melek'ti, Barbie oldu

Farah Fawcett'in ikonik pozunu oyuncak Barbie hayata döndürdü. Gelir, Fawcett'in kanserle mücadele vakfına kalacak.

Farah Fawcett 'in 1976'da bir Meksika battaniyesinin önünde kırmızı mayoyla verdiği ikonik poz, bu kez de oyuncak firması Mattel'e ilham verdi. Mattel, 10 milyonun üzerinde kişinin sahip olduğu posteri, Barbie'yle yeniden canlandırdı.
Barbie Farah, tıpkı Charlie'nin Melekleri dizisinin yıldızı gibi kırmızı mayoyla, renkli battaniye önünde gülümsüyor. Barbie'nin saçları da Fawcett'le özdeşleşen biçimde katlı kesimli.
Radikal gazetesinde yer alan habere göre Mattel yöneticileri 35 dolara satılan Barbie Farah'tan elde edilen gelirin, 2009 yılında kansere yenilen Fawcett'in hastalıkla savaşmak için kurduğu vakfa bağışlanacağını açıkladı. 62 yaşında ölen oyuncunun yakın dostu Alana Stewart "Bu Farah'yı anmak için mükemmel bir yöntem. Görse onun da çok hoşuna giderdi. Elde edilecek gelirin de kanserle savaşmada kullanılması harika" dedi.
Barbie'nin ekolojik rüya evi
Bu sırada hayallerindeki eve kavuşmak için bir mimari projesi yarışması açan Barbie, doğaya dönüşü seçti. Mattel ve 'Amerikan Mimari Enstütüsü'nün ortak yürüttüğü 'Barbie'nin Rüya Evi Tasarım Yarışması'nın kazananı, Harvard mezunu Ting Li ve Maja Paklar oldu. İkilinin solar paneller ve bambudan inşa ettiği ekolojik ev projesi yılda 4 bin galon suyun tasarruf edilmesini sağlıyor.
Önümüzdeki hafta piyasaya sürülecek 'Mimar Barbie' oyuncağının tanıtımı için düzenlenen yarışmanın galibi ev projesinin gerçeğe dönüştürülmesi halinde, 3.5 milyon dolardan alıcı bulması öngörülüyor. İçinde açık mutfak, kütüphane, ofis ve Barbie'nin yeni projelerini yaratırken zaman geçireceği bir 'ilham odası' bulunan evin geniş bir bahçesi bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.