Erken kaybeden, erken boşanıyor!

Yapılan bir araştırma bekaretlerini erken yaşta kaybeden kadınların boşanmalarının, geç kaybedenlere göre daha muhtemel olduğunu ortaya koydu.

ABD'deki Iowa Üniversitesi tarafından yapılan araştırma, henüz ergenlik dönemindeyken ilk kez cinsel ilişkiye giren kadınların yüzde 31'nin beş yıl içinde, yüzde 47'sinin ise 10 yıl içerisinde boşandığını ortaya koydu. İlk cinsel deneyimini yetişkinliğe erteleyen kadınların ise yüzde 15'i beş yıl içinde, yüzde 27'si 10 yıl içinde evliliklerine son veriyor.
Araştırma sonuçları, Evlilik ve Aile dergisinin nisan sayısında yayınlandı. Profesör Anthony Paik, 3 bin 793 evli ve boşanmış kadının 2002 tarihli aile araştırmasında verdiği cevapları inceledi.
Araştırma, kadınlarda ilk cinsel deneyimin 16 yaş öncesinde yaşanması durumunda (istenerek olsa bile) ileride boşanma yaşanmasının daha olası olduğunu ortaya koydu.
Araştırmacılar, seksin kendisinin boşanma ihtimalini artırmayabileceği sonucuna varırken, profesör, cinsel ilişkinin tamamen istenmeyen şekilde ya da travmatik bir şekilde gerçekleşmesinin ileriki yaşamda evlilik üzerinde yaratacağı etkilere de dikkat çekiyor.
Profesör, "Ergenlikte cinsel ilişkiye girmeyi tercih eden kadınlar boşanmaya yatkın oluyor. Ergenlik döneminde cinsel ilişkiye girmeye onay veren düşünceleri, evliliklerinin sonucu üzerinde de etkili olabiliyor" diyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.