Time'dan tartışma yaratan kapak!
Son yıllarda iyice artan felaket senaryoları Time Dergisi'nin kapağında 'World Stands On The Brink' (Dünya pamuk ipliğine bağlı) başlığıyla yayınlandı.
"Reklamın iyisi kötüsü olmaz" klişesi bir kez daha yer buldu. İşte bir bilgisayar oyunu tanıtımı, işte Time dergi kapağı!
ABD'nin en saygın dergilerinden Time'ın bu kapağı felaket senaryolarını anlatmak için değil, 'Call of Duty' oyununun son versiyonundan bahsetmek için yaratıldı.
TIME'A YAKIŞTIRILMADI
Oyununun son versiyonunu sipariş edenlere gönderilen bu 'hayali' ya da 'sahte' Time dergisi kapağı genç erkek okuyuculara dergiyi tanıtmak ve ilgilerini çekmek için hazırlandı.
Activision firması ve Time bir araya gelerek Üçüncü Dünya Savaşı'nı yansıtan fiksiyonel bir Time dergisi kapağı için işbirliği yaptı. Kapakta yer alan fotoğrafta ABD'nin ikonik binalarının yerle bir edilmiş olduğunu görmek mümkün.
Özellikle sosyal paylaşım sitelerinde tartışma yaratan kapak, kimilerine göre büyük bir hayalkırıklığı. Bir oyun tanıtımı için başka bir gruba ulaşma çalışmanın aptalca olduğunu söyleyen tüketiciler, "Reklamcılığın düşebileceği en kötü durum. Ucuz bir promosyon" açıklamasında bulunuyor. Ancak bazıları da bunun dikkat çekici bir yöntem olduğu görüşünde. (AHABER.COM.TR)
ABD'nin en saygın dergilerinden Time'ın bu kapağı felaket senaryolarını anlatmak için değil, 'Call of Duty' oyununun son versiyonundan bahsetmek için yaratıldı.
TIME'A YAKIŞTIRILMADI
Oyununun son versiyonunu sipariş edenlere gönderilen bu 'hayali' ya da 'sahte' Time dergisi kapağı genç erkek okuyuculara dergiyi tanıtmak ve ilgilerini çekmek için hazırlandı.
Activision firması ve Time bir araya gelerek Üçüncü Dünya Savaşı'nı yansıtan fiksiyonel bir Time dergisi kapağı için işbirliği yaptı. Kapakta yer alan fotoğrafta ABD'nin ikonik binalarının yerle bir edilmiş olduğunu görmek mümkün.
Özellikle sosyal paylaşım sitelerinde tartışma yaratan kapak, kimilerine göre büyük bir hayalkırıklığı. Bir oyun tanıtımı için başka bir gruba ulaşma çalışmanın aptalca olduğunu söyleyen tüketiciler, "Reklamcılığın düşebileceği en kötü durum. Ucuz bir promosyon" açıklamasında bulunuyor. Ancak bazıları da bunun dikkat çekici bir yöntem olduğu görüşünde. (AHABER.COM.TR)