Tahtı sallanıyor

Mobil kullanıcılar, Angry Birds gibi popülaritesi yüksek olan oyunlar yerine vakitlerini sosyal medya uygulamalarına ayırmaya başladı.

Mobil analitik ve reklam şirketi Flurry tarafından yapılan araştırmaya göre artık mobil kullanıcılar, oyun oynamak yerine, sosyal medya uygulamalarını tercih ediyor.
Bilgicagi.com'un haberine göre, 2011 yılında 68 dakika olan günlük ortalama mobil uygulama kullanımı, 2012 yılıyla birlikte 77 dakikaya ulaşıyor.
Araştırmanın en çarpıcı sonuçlarından biri ise; geçtiğimiz yıl 25 dakika olan günlük ortalama mobil oyun süresinin 24 dakikaya inmesi, buna karşın sosyal ağ uygulamalarının ise 15 dakikadan 25 dakikaya çıkması.

OYUN TALEBİ DOYUM NOKTASINA GELDİ

Sosyal ağ uygulamalarının olgunluk dönemine yaklaştığını belirten Flurry Başkan Vekili Peter Farago, "oyun talebinin doyum noktasına ulaşmasıyla, tüketiciler başta sosyal medya olmak üzere diğer mobil uygulamaları keşfediyor" açıklamasını yaptı.
Araştırmaya göre kullanıcılar akıllı telefon ve tabletlerinden günde ortalama 12 dakika haber okurken, 10 dakika eğlence uygulamalarıyla vakit geçiriyor ve 7 dakika da diğer işlemlerini yapıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.