HTC tableti bırakıyor!

HTC bu yıl önemli bir taktik değişikliğe gidiyor. HTC İngiltere CEO'su Phil Roberson daha az akıllı telefon modeli üretme odaklı yeni stratejiyi açıkladı.

HTC özellikle Android'e yaptığı yatırımın karşılığını fazlasıyla alan ve 2011'i iyi bir tablo ile kapatan akıllı telefon üreticileri arasında başta gelen bir marka. Yalnızca Android'li cihazlarda değil Windows Phone 7'li cihazlarda da Nokia ile birlikte en büyük iki üreticiden biri olan HTC bu yıl önemli bir taktik değişikliğe gidiyor.
HTC İngiltere CEO'su Phil Roberson yeni stratejiyi açıklarken geçen yıl olduğu gibi piyasayı cihaz bombardımanına tutmayacaklarını, daha az ve öz cihaz üretmeyi merkeze alan yeni bir strateji izleyeceklerini açıkladı.
Gerçekten de HTC'nin 2011 yılında aldığı en büyük eleştirilerden birisi de aynı cihazın birkaç farklı varyantını çıkarması, çok sayıda yeni cihaz piyasaya sürmesi ve çok parçalı bir segmentasyon stratejisi izlemesiydi. Müşteri kitlesini neredeyse bir mobil operatör kadar küçük parçalara ayırarak buna göre cihaz geliştiren HTC'nin model konsolidasyonu üzerine kurulu yeni stratejisinin önemli bir parçası da HTC'nin tablet alanından çekilecek olması.
2011'de yalnızca Flyer ve Jetstream olmak üzere iki tablet çıkaran HTC, yıl içinde aşamalı olarak pazardan çekilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.