Fenerbahçe'den Türkiye'nin tanıtımına 400 milyon dolarlık katkı
Olympiakos ile oynanan finali 218 ülke yayınladı. THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, “Ülke tanıtımına 400 milyon dolarlık katkı sağlandı” diye konuştu...
İstanbul'un ev sahipliği yaptığı THY Euroleague Final Four organizasyonunda Fenerbahçe mutlu sona ulaşırken, tek kazanan Sarı-Lacivertliler olmadı...
Sinan Erdem Arena'da Fenerbahçe'nin Olympiakos'la oynadığı final maçını tam 218 ülke yayınladı. Tüm dünyanın gözünü İstanbul'a çevirdiği organizasyonda Kanarya kupayı kaldırırken, ülkemiz de büyük bir kazanç sağladı. Euroleague'in en büyük sponsoru olan Türk Hava Yolları'nın yönetim kurulu başkanı İlker Aycı, "Bu büyük organizasyon İstanbul'umuza çok yakıştı. Gösterilen ilgi büyük oldu. Ülke tanıtımına tam 400 milyon dolarlık katkı yapıldı" ifadesini kullandı. İstanbul'un ikinci kez ev sahipliği yaptığı Final Four'un organizasyonu da taraflı tarafsız herkesten tam puan aldı. Organizasyon boyunca hiçbir aksaklık yaşanmazken, güvenlik güçlerinin müthiş gayretleriyle istenmeyen olaylar da meydana gelmedi. Türkiye daha önce de Avrupa ve Dünya Şampiyonası'na büyük bir başarıyla ev sahipliği yapmıştı.
Sinan Erdem Arena'da Fenerbahçe'nin Olympiakos'la oynadığı final maçını tam 218 ülke yayınladı. Tüm dünyanın gözünü İstanbul'a çevirdiği organizasyonda Kanarya kupayı kaldırırken, ülkemiz de büyük bir kazanç sağladı. Euroleague'in en büyük sponsoru olan Türk Hava Yolları'nın yönetim kurulu başkanı İlker Aycı, "Bu büyük organizasyon İstanbul'umuza çok yakıştı. Gösterilen ilgi büyük oldu. Ülke tanıtımına tam 400 milyon dolarlık katkı yapıldı" ifadesini kullandı. İstanbul'un ikinci kez ev sahipliği yaptığı Final Four'un organizasyonu da taraflı tarafsız herkesten tam puan aldı. Organizasyon boyunca hiçbir aksaklık yaşanmazken, güvenlik güçlerinin müthiş gayretleriyle istenmeyen olaylar da meydana gelmedi. Türkiye daha önce de Avrupa ve Dünya Şampiyonası'na büyük bir başarıyla ev sahipliği yapmıştı.