Fenerbahçe'nin rakibi Grasshoppers'u tanıyalım!

UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turunda Fransa'nın Monaco takımına elenen Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi Play-Off'unda İsviçre'nin Grasshoppers takımıyla eşleşti. Grasshoppers'u yakından tanıyalım.

Fransa'nın Monaco takımına yenilerek elenen ve UEFA Avrupa Ligi Play off kurasına katılan Fenerbahçe, Grasshoppers ile eşleşti.

Grasshoppers'u yakından tanıyalım

Grasshopper Club Zürich ya da Grasshoppers İsviçre spor kulübü. 1886 kurulan kulüp özellikle futbol takımıyla ünlü. Bir dönem Hakan Yakın, Murat Yakın ve Kubilay Türkyılmaz'ın da formasını giydiği kulüp maçlarını Zürih'te bulunan 17,786 Hardtrum Stadyumu'nda oynuyor.
Grasshoppers, İsviçre Ligi'nde şu ana kadar 27 şampiyonluk yaşadı, İsviçre Kupası'nı ise 19 kez kazandı. İsviçre ekibi kadrosunda Philippe Senderos, Luca Andersen, Kim Kallström gibi tanınmış futbolcuların yanında Levent Gülen, Harun Alpsoy gibi Türk futbolcuları da var.
Grasshoppers 2 haftası geride kalan İsviçre Süper Ligi'nde 1 galibiyet ve 1 mağlubiyeti bulunuyor.
PLAY OFF'A NASIL KALDILAR?

UEFA sıralamasında 156. sırada bulunan İsviçre ekibi Play-Off'lara gelene kadar 2 tur oynadı.
İlk turda İzlanda'nın Reykjavik takımıyla eşleşen Grasshoppers, 3-3 ve 2-1'le geçmeyi başardı. ikinci turda Güney Kıbrıs Rum Cumhuriyeti ekibi Apollon Limassolla ile eşleşti. İsviçre ekibi ilk maçta 2-1 yendi, deplasmanda 3-3'lük beraberlikle adını Play-Off'lara yazdırmayı başardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.