Trabzonspor Burak'ı arıyor

Spor Toto Süper Lig'de dün sahasında Mersin İdmanyurdu ile 1-1 berabere kalan Trabzonspor, sezona istikrarsız sonuçlarla başladı.

Ligde 6 hafta sonunda 2 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 yenilgi alarak 9 puan toplayan bordo-mavililer, 6. sırada yer alırken puan olarak son 5 sezon içerisindeki en kötü başlangıcı yaptı.
En son 2007-2008 sezonunda 9 puan toplayan Karadeniz ekibi, 2008-2009 sezonunda 16 puan, 2009-2010 sezonunda 10 puan, 2010-2011 ve 2011-2012 sezonunda 11 puan elde etmişti.

-Gol kısırlığı-

Trabzonspor, ilk 6 haftada gol yollarında güçlük çekerken, rakip filelere 5 gol göndererek son 10 sezon içerisinde en kısır dönemi yaşadı.
En son 2002-2003 sezonunda ilk 6 haftada 2 gol atarak, golde en sıkıntılı dönemi geride bırakan bordo-mavililer, 2003-2004 sezonunda 11 gol, 2004-2005 sezonunda 15 gol, 2005-2006 sezonunda 9 gol, 2006-2007 sezonunda 7 gol, 2007-2008 sezonunda 9 gol, 2008-2009 sezonunda 11 gol, 2009-2010 sezonunda 13 gol, 2010-2011 sezonunda 12 gol, 2011-2012 sezonunda 10 gol atmıştı.

-6 maç-

Trabzonspor'un bu sezon ligde yaptığı 6 maç ve aldığı sonuçlar şöyle:
Kardemir Karabükspor-Trabzonspor...........: 1-1
Trabzonspor-Sanica Boru Elazığspor..........: 2-0
Gaziantepspor-Trabzonspor..........................: 1-0
Trabzonspor-Sivasspor..................................: 1-0
Fenerbahçe-Trabzonspor...............................: 0-0
Trabzonspor-Mersin İdmanyurdu..................: 1-1

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.