Toyota yeni Prius'u Los Angeles Otomobil Fuarı’nda tanıtacak

Hibrit teknolojisinin öncülerinden Toyota’nın ilk hibrit modeli olan Prius yenilendi. Japon devi Prius'u yeni özellikleri ve yeni görünümüyle ilk kez 28 Kasım’daki 2018 Los Angeles Otomobil Fuarı’nda sergilenecek.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota'nın ilk hibrit modeli olan Prius yenilendi.
ÖRTÜSÜNÜ LOS ANGELES'TA KALDIRACAK
Bugün 12 milyon 500 bini aşan hibrit otomobil satış adedi ile erişilmesi zor bir rekorun sahibi olan Toyota'nın öncü modeli Prius, yeni özellikleri ve yeni görünümüyle ilk kez 28 Kasım'daki 2018 Los Angeles Otomobil Fuarı'nda sergilenecek.

Üretildiği ilk yılı olan 1997'de "motor teknolojilerinde devrim" olarak nitelenen hibrit Prius'u kullanıma sunan Toyota, şu anda dünyada 90 ülke ve bölgede 30 farklı hibrit ve 1 adet plug-in hibrit modeliyle yer alıyor.
TOYOTA'NIN HİBRİT TEKNOLOJİSİ

1970'li yılların başından itibaren fosil yakıtlara alternatif olacak yakıt türleri üzerindeki araştırmalarına ara vermeden sürdüren Toyota, hibrit teknolojisine sahip modellerin referans noktası olarak kabul edilen Prius'u sürekli geliştirerek bu alandaki iddiasını daha da ileriye taşıyor.

1997'de dünyanın otomobillere bakış açısını değiştiren Prius, dışarıdan şarja gerek duymayan yenilikçi teknolojisiyle de hayranlık uyandırıyor. Yeni Prius çevre dostu özellikleri, yakıt ekonomisi, donanımı ve konforlu sürüşüyle dikkati çekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.