Volvo S90 ile meydan okuyor
Volvo'nun satışları yılın ilk 6 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 10.5 arttı. Bu dönemde markanın lokomotifi S60 olurken, en çok ilgi gören model ise XC90'dı. Bu sayede Volvo Car Turkey, yüzde 14.3 pazar payı ile premium SUV segmentinde ikinci sıradaki marka oldu.
Volvo Car Turkey Genel Müdürü Frank Versaevel, yılın ikinci yarısında ise S90'ın satış rakamlarında etkili olacağını öngördüklerini söyledi. Volvo'nun yeni dönem stratejisinde altını çizdiği en önemli modelin S90 olduğunu vurgulayan Frank Versaevel, "Yılın ikinci yarısında yeni S90, premium segmentin son dönemdeki en ciddi oyuncularından biri. Sınıfına meydan okuyan bu yeni modelimizi tasarlarken amacımız; sedan sınıfına yeni bir değer katmak, alanında liderliğin ve görsel tasarımın göstergesi olan bir model yaratmaktı. Yeni Volvo S90, sürüş dinamikleri, performans ve sürüş anlamında ileriye doğru atılmış önemli bir adımı oluşturuyor. Hem globalde, hem de Türkiye'de en az kardeşi XC90 kadar ilgi gördü" dedi.