Alfa Romeo zihniyeti de değiştirdi, logoyu da
İtalyanların 105 yıllık tarihe sahip markası Alfa Romeo, uzun zaman sonra ilk kez tamamen yeni bir modeli piyasaya sunmaya hazırlanıyor.
Geçtiğimiz günlerde tanıtımı yapılan, lüks modeli Giulia, bir yandan markanın model atağının ilk adımı olurken, sportif geçmişini yapsıtan ürünlere dönüş yaptığının habercisi. Giulia, aynı zamanda İtalyan markasının saygın geçmişini yansıtan Alfa Romeo logosunun "yenisi"nin kullanıldığı ilk model oldu.
2016'nın ocak ayında üretimine başlanacak Giulia, kaslı tasarımı, yenilikçi motorları, mükemmel ağırlık dağılımı gibi unsurlarıyla iddialı olacak. Özellikle Alman lüks markalarıyla mücadele etmesi hedeflenen yeni Giulia, bu nedenle "en güçlü" versiyonuyla tanıtıldı.
Ferrari'den alınıp geliştirilen, turbo takviyesine de sahip 6 silindirli 510 HP'lik benzinli motor, aracı fabrika verisine göre 0'dan 100 km/s hıza 3.9 sn'de çıkarıyor... Elektronik silindir kapatma sistemiyle de istenirse ekonomik tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Üstelik bu motorun sesi de, özel olarak farklı ayarlanmış!
Farklı tasarımı ve kaslı görüntüsüyle "saldırmaya hazır" bir hava çizen Giulia, 50/50 ağırlık dağılımı, arkadan itişli seçenekleri, karbon fiber gibi yüksek teknolojili malzeme kullanımı gibi sportifliğin olmazsa olmazı denilebilecek pek çok özelliği de bünyesinde barındıracak.
Alfa modellerinin, daha dinamik bir sürüş sağlamasına yönelik sistem olan DNA, bu araçta da yer alacak. Ayrıca yüksek performanslı "Quadrifoglio" versiyonunda yarış modlarına da sahip olacak. Ayarların bir çoğu, direksiyon üzerinden yapılacak.
2016'nın ocak ayında üretimine başlanacak Giulia, kaslı tasarımı, yenilikçi motorları, mükemmel ağırlık dağılımı gibi unsurlarıyla iddialı olacak. Özellikle Alman lüks markalarıyla mücadele etmesi hedeflenen yeni Giulia, bu nedenle "en güçlü" versiyonuyla tanıtıldı.
Ferrari'den alınıp geliştirilen, turbo takviyesine de sahip 6 silindirli 510 HP'lik benzinli motor, aracı fabrika verisine göre 0'dan 100 km/s hıza 3.9 sn'de çıkarıyor... Elektronik silindir kapatma sistemiyle de istenirse ekonomik tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Üstelik bu motorun sesi de, özel olarak farklı ayarlanmış!
Farklı tasarımı ve kaslı görüntüsüyle "saldırmaya hazır" bir hava çizen Giulia, 50/50 ağırlık dağılımı, arkadan itişli seçenekleri, karbon fiber gibi yüksek teknolojili malzeme kullanımı gibi sportifliğin olmazsa olmazı denilebilecek pek çok özelliği de bünyesinde barındıracak.
Alfa modellerinin, daha dinamik bir sürüş sağlamasına yönelik sistem olan DNA, bu araçta da yer alacak. Ayrıca yüksek performanslı "Quadrifoglio" versiyonunda yarış modlarına da sahip olacak. Ayarların bir çoğu, direksiyon üzerinden yapılacak.