ODÜ lise mezunu personel alıyor! Başvuru tarihi ve şartları belli oldu! İşte kadrolar….
Ordu Üniversitesi en az lise mezunu adaylar arasından belirtilen kadrolara personel alımı yapacağını ilan etti. Başvuru sürecine ilişkin tüm ayrıntıları tek tek duyuran kurum KPSS puan sıralamasını esas alacak. İşte ayrıntılar…
Ordu Üniversitesi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4'üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca Destek Personeli ve Güvenlik Görevlisi kadrolarına personel alımı yapacağını açıkladı. Başvuru şartları ve tarihine kadar merak edilen tüm detayları açıklayan kurum en az lise mezunu adayların başvurularını kabul edecek. İşte ayrıntılar…
BAŞVURU TARİHİ VE ŞEKLİ
Ordu Üniversitesi personel alımı 5 Mart 2024 tarihinde başlayıp 19 Mart 2024 tarihine kadar devam edecek.
Adaylar başvuru formu ve istenilen belgeler ile birlikte Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen başvuruda bulunacak.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
1- Sözleşmeli Personel Başvuru Formu (https://pdb.odu.edu.tr/Page/57/formlar)
2- T.C Kimlik Kartı aslı ve fotokopisi (tek sayfada önlü-arkalı),
3- Yukarıda aranan nitelikler bölümünde istenilen sertifika ve belgeler (Aslı veya E-Devlet üzerinden alınmış kare kodlu belge kabul edilecektir.),
4- Tecrübe istenilen 2024/05 ilan no'lu ünvan için; meslek kodunu gösterir SGK hizmet dökümüyle birlikte resmi veya özel kuruluşlardan başvuru tarihleri içerisinde alınmış, alanında en az 1 (bir) yıl iş tecrübesi olduğunu bildiren iş deneyim belgesi. (Islak imzalı olarak başvuru formuna eklenecektir. SGK Hizmet dökümünde e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilecektir. SGK Hizmet dökümünde yer alan meslek kodu ile tecrübe istenilen ünvanın uyumlu olması şarttır.)
5- 1 adet vesikalık fotoğraf (son altı ay içerisinde çekilmiş olmalı),
6- 2022- KPSS (B) grubu sınav sonuç belgesi, -Ortaöğretim mezunları için 2022 KPSSP94 puanı -Önlisans mezunları için 2022 KPSSP93 puanı
7- Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı: Güvenlik görevlisi ünvanına başvuranlar için; son başvuru tarihi itibarıyla silahlı/silahsız özel güvenlik görevlisi kimlik kartının en az 1 (bir) yıl geçerlilik süresi olması gerekmektedir.
8- Beden Kitle Endeksini Gösteren Belge: Güvenlik görevlisi ünvanına başvuranlar için; başvuru tarihleri içinde sağlık kuruluşlarından alınan, boy- kilo ile beden endeksi tam ve net olarak yazılı olan imzalı ve kaşeli belge.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
a) Başvuracak adaylarda yukarıda aranılan nitelikler ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48'inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,
b) Türk Ceza Kanunu'nun 53'üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten alenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile Devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
c) Çeşitli KHK ile kamu görevinden çıkarılmamış olmak.
ç) Herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda 4/B'li olarak çalışmıyor olmak,
d) Ayrıca başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler." hükmüne uygun olması gerekmektedir.
e) Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almıyor olmak,
f) Görevini devamlı yapmaya engel olabilecek bedenen, aklen ve ruhen sağlık problemi bulunmamak.