2022 SGK personel alımı başvuru şartları neler? Alım yapılacak kadrolar neler? SGK 341 personel alımı başvuru tarihleri belli oldu!
Resmi gazetede yayımlanan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) 341 personel alımı ilanın ardından detaylar belli oldu. 341 personel bünyesinde 171 destek personeli, 59 koruma güvenlik görevlisi, 9 teknisyen ve 102 büro personelinin alınacağı açıklandı. Peki, SGK personel alımı 2022 başvuruları başladı mı? Başvuru yapmak isteyen adaylar için şartlar neler? İşte detaylar!
2022 SGK 341 personel alımı hakkındaki aramalar başvuru tarihlerinin belli olmasının ardından hız kazandı. SGK, 171 destek personeli, 59 koruma güvenlik görevlisi, 9 teknisyen ve 102 büro personeli olmak üzere toplam 341 sözleşmeli personel alınacağını duyurdu. Başvurulara ilişkin genel ve özel şartlar bulunuyor? Peki 341 personel alımı tarihleri neler? Başvuru şartları neler? SGK personel ilanına nasıl başvuru yapılır?
SGK PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NE ZAMAN?
SGK 341 personel alımı başvuru tarihleri belli oldu. Resmi Gazete'nin çeşitli ilanlar kısmında yayımlanan duyuruya göre, adaylar SGK personel alımı ilanına 30 Eylül-7 Ekim aralığında başvurabilecek.
SGK PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NEREDEN YAPILIR?
2022 SGK personel alımı ilanına başvuru yapmak isteyen adaylar başvuru için belirtilen tarihlerde e-Devlet üzerinden "SGK Kurum Dışı Sınav Uygulamasına" girerek yapabilecek.
BAŞVURU İÇİN KPSS ŞARTI VAR MI?
Adayların alımı Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı (ÖSYM) tarafından 25 Ekim 2020 (Ön Lisans) – 22 Kasım 2020 (Ortaöğretim) tarihlerinde yapılmış olan Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) sonuçlarına göre yapılacak.
ADAYLAR SONUÇLARINA E-DEVLET ÜZERİNDEN BAKABİLECEK
Adaylar yerleştirme sonuçlarını e-Devlet üzerinden Sosyal Güvenlik Kurumu Sınav Sonuç ekranından görüntüleyebilecek.
Yerleştirmeye hak kazanan adaylardan istenilecek belgeler, SGK'nin internet sitesindeki "Duyurular" kısmında yayımlanacak.