Harvard Üniversitesinin 2010 yılında yayımladığı ve 127.545 kişiyle yapılan araştırmaya göre hangi erkekler sağlıklıdır?

Harvard Üniversitesinin 2010 yılında yayımladığı ve 127.545 kişiyle yapılan araştırmaya göre hangi erkekler sağlıklıdır? sorusu Kim Milyoner Olmak İster'in yeni bölümüne damgasını vuran sorulardan oldu. Dünyanın ve Türkiye'nin en çok kazandıran yarışma programında sorulan soru özellikle bu saatlerde izleyiciler tarafından merakla araştırılmaya başlandı. Peki, Harvard Üniversitesinin 2010 yılında yayımladığı ve 127.545 kişiyle yapılan araştırmaya göre hangi erkekler sağlıklıdır?

Harvard Üniversitesinin 2010 yılında yayımladığı ve 127.545 kişiyle yapılan araştırmaya göre hangi erkekler sağlıklıdır? sorusu bu akşam ATV ekranlarının ilgiyle takip edilen yarışma programı Kim Milyoner Olmak İster'de yarışmacıya yöneltildi. Pazartesi ve cumartesi günleri izleyici karşısına çıkan yarışmada, yarışmaya sorulan bu soru izleyiciler merak ediliyor. Peki, merakla araştırılan bu sorunun yanıtı ne? İşte merakla araştırılan o sorunun şıkları ve cevabı

KİM MİLYONER OLMAK İSTER'DE DİKKAT ÇEKEN SORU

Soru: Harvard Üniversitesi'nin 2010'da yayımladığı, 127.545 kişiyle yapılan araştırmaya göre hangi erkek sağlıklıdır?

A: Evli erkekler

B: Hiç evlenmemiş erkekler

C: Boşanmamış, çocuklu erkekler

D: Boşanmış, çocuksuz erkekler

Doğru cevap:

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.