Güvenlik riski tespit edildi! Bu ütü modelleri geri toplatılıyor: İşte geri çağrılan modeller

Versuni, Philips markalı bazı buharlı ütü ünitelerinde güvenlik riski tespit ederek geri çağırma kararı aldığını duyurdu. Yapılan açıklamada, belirli serilerde üretim hatası nedeniyle kullanıcı güvenliğini tehlikeye atabilecek bir sorun olduğu belirtildi.

Şirket, PSG8XXX, PSG90XX ve GC96XX serisi buharlı ütülerde buhar kazanının kaynak dikişlerinde üretim hatası olduğunu açıkladı. Bu hata, cihazların kontrolsüz buhar çıkışı yapmasına yol açabiliyor ve kullanıcılar için yanık ya da darbe riski oluşturuyor.

Kullanıcılara Önemli Uyarı

Versuni, bu modellerden birine sahip kullanıcıların cihazlarını derhal kullanmayı bırakmaları ve fişten çekmeleri konusunda uyarıda bulundu. Etkilenen ürünlerin alt kısmında yer alan tip numarası ve üretim kodlarıyla ürününüzün geri çağırma listesinde olup olmadığını kontrol edebileceğinizi belirtti.

Etkilenen Modeller

PSG8030 | 2421, 2422 veya 2423

PSG8040 | 2421, 2422 veya 2423

PSG8050 | 2421, 2422 veya 2423

PSG8130 | 2421, 2422 veya 2423

PSG8140 | 2421, 2422 veya 2423

PSG8160 | 2421, 2422 veya 2423

PSG9050 | 2421, 2422 veya 2423

PSG9040 | 2421, 2422 veya 2423

PSG9030 | 2421, 2422 veya 2423

PSG9055 | 2421, 2422 veya 2423

GC9630 | 2421, 2422 veya 2423

GC9635 | 2421, 2422 veya 2423

GC9642 | 2421, 2422 veya 2423

GC9650 | 2421, 2422 veya 2423

GC9660 | 2421, 2422 veya 2423

GC9675 | 2421, 2422 veya 2423

GC9682 | 2421, 2422 veya 2423

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.