THY ile Air China arasında "Kod Paylaşımı Anlaşması" imzalandı

Türk Hava Yolları (THY) ile Air China, serbest satışa dayalı "Kod Paylaşımı Anlaşması" imzaladı.

THY'den yapılan açıklamaya göre, Türk Hava Yolları ve Air China, uzun süredir devam eden blocked-space satış esasına dayalı kod paylaşımı anlaşmasını, serbest satış esasına dayalı kod paylaşımı anlaşması olarak yeniledi.

Başlangıçta İstanbul ve Pekin arasındaki uçuşları kapsayacak anlaşma, iki hava yolu arasındaki stratejik işbirliğinde önemli bir kilometre taşı olacak ve bu ortaklığın kapsamının gelişmesi ve genişlemesi için zemin hazırlayacak.

Yeni serbest satış modeli, her iki havayolunun yolcularına daha fazla esneklik ve seyahat seçeneği sunarken, stratejik açıdan büyük önem taşıyan Türkiye ve Çin arasındaki bağlantıyı da güçlendirecek. Bu anlaşma, Türk Hava Yolları ve Air China'nın ortak yolcularının seyahat deneyimlerini kolaylaştırma ve iki hava yolu arasındaki bağları güçlendirme konusundaki kararlılığın altını çiziyor.

Ayrıca, yeni düzenlemenin iki ülke arasındaki turizmi ve ekonomik alışverişi güçlendirmesi bekleniyor. Bu gelişme yolculara sadece gelişmiş seyahat kolaylığı sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda kültürel ve ticari etkileşimler için de yeni fırsatlar sunacak. Her iki hava yolu da bu işbirliğinin yolcu trafiğinde önemli bir artışa katkıda bulunacağını, karşılıklı büyümeyi teşvik edeceğini ve daha geniş havacılık endüstrisine fayda sağlayacağını öngörüyor.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.