Kültür ve Turizm Bakanlığı 785 personel alımı yapıyor! Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alımı başvuru şartları nelerdir?
Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alımı başvuru şartları vatandaşlar tarafından sorgulanıyor. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından farklı kadrolarda toplam 785 personel alımı yapılacağı duyurulmuştu. Bakanlığa başvuru süreci devam ederken iş sahibi olmak isteyen vatandaşlar, Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alımı başvuru şartları nelerdir sorusuna yanıt arıyor. Duyuruya göre 500 kütüphaneci, 65 mimar, 50 mühendis, 50 şehir plancısı, 50 tekniker, 25 arkeolog, 25 müze araştırmacısı ve 20 tercüman alınacak. İşte, Kültür ve Turizm Bakanlığı 785 personel alımı başvuru şartları!
- Gündem
- Giriş Tarihi: 02.10.2019 | 19:08
- Güncelleme Tarihi: 02.10.2019 | 19:09
Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alımı başvuru şartları nelerdir? Kültür ve Turizm Bakanlığı 785 personel alımı için başvurular devam ediyor. 9 Ekim 2019 tarihine kadar sürecek başvurular elektronik ortamda yapılacak. Bakanlığın resmi internet sitesi kulturturizm.gov.tr adresinden başvurulabilecek Kültür ve Turizm Bakanlığı personel alımı başvuru şartları yoğun şekilde araştırılıyor. Bakanlık; 500 kütüphaneci, 65 mimar, 50 mühendis, 50 şehir plancısı, 50 tekniker, 25 arkeolog, 25 müze araştırmacısı ve 20 tercüman olmak üzere toplam 785 personel alımı yapılacağını açıklamıştı.
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI NE ZAMAN YAPILACAK?
Kültür ve Turizm Bakanlığı sözleşmeli personel alımı başvuruları 25 Eylül'de başldı. Başvurular 9 Ekim 2019 tarihinde sona erecek.
Sınav başvuruları Sınav Başvuru Sisteminin 25/09/2019 tarihinde açılmasıyla başlayacak ve 09/10/2019 tarihi saat 23:59'da kapanacak. Bu tarihten sonra sistem kesinlikle açılmayacak ve elektronik ortamda yapılmayan, posta ya da bizzat veya diğer kişiler aracılığıyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.