İstanbul Üniversitesi ilk 500'e girdi!

Üniversiteden yapılan açıklamaya göre, Şangay'daki Jiao Tong Üniversitesi, her yıl hazırladığı "Dünyanın En İyi 500 Üniversitesi 2013" listesini bugün açıkladı.

İstanbul Üniversitesi (İÜ), yükseköğrenim alanında etkili değerlendirme otoritelerinden biri olarak kabul edilen Jiao Tong Üniversitesi'nin her yıl hazırladığı "Dünyanın En İyi 500 Üniversitesi" listesine 9'uncu kez 404'üncü sıradan girdi.
Listeye 404'üncü sıradan giren İÜ, mezunların başarısına göre 124'üncü, bilimsel yayın sayısına göre 279'uncu, öğretim üyesi başına düşen yayın sayısına göre 347'nci oldu. Üniversite, toplamda 400-500 bandında yer aldı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Rektör Prof. Dr. Yunus Söylet, üniversitenin 2013'te de "Dünyanın İlk 500 Üniversitesi" arasına girerek, Türkiye'yi dünya yükseköğretim alanında gururla temsil ettiğini belirtti.
Öte yandan; 2003'ten bu yana yaptığı "Dünyanın En İyi 500 Üniversitesi" sıralamasına ilk kez 2003'te giren İÜ, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ve son olarak 2013'te sıralamada yer aldı. Üniversite, "Dünyanın En İyi 500 Üniversitesi" sıralamasına 9 defa giren "tek" Türk üniversitesi oldu.
LİSTEDE İLK 10'A GİREN ÜNİVERSİTELER ŞÖYLE:

"Harvard University, Stanford University, University of California- Berkeley, Massachusetts Institute of Technology, University of Cambridge, California Institute of Technology, Princeton University, Columbia University, University of Chicago, University of Oxford."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.