Demirtaş'tan Bahçeli'ye 'matematik'li yanıt

BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş, "BDP'lilerin dokunulmazlıkları kaldırılsın" diyen MHP lideri Devlet Bahçeli'ye "matematik hesabı"yla yanıt verdi: "BDP'nin kuruluşu 2008, 2+8=10. Benim yaşım 40, 40x10=400. Senin yaşın 64, 64+400=464. 100 de benden… Ekle, etti mi 564. İşte fezleke sayımız."

BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş, BDP-PKK buluşmasının ardından BDP'lilerin dokunulmazlıklarının kaldırılması için Anayasa değişiklik teklifi öneren MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye yüklendi.
Twitter'dan açıklama yapan Demirtaş, Devlet Bahçeli'nin matematik hesabına esprili bir şekilde karşılık verdi.
Bahçeli, daha önce MHP'nin kuruluşunun 40. yılını bir matematik hesabıyla anlatmıştı.
MHP lideri Bahçeli, "2009 yılındayız. 2009'un sıfırlarının üzerine çarpı koyun, atın. İki sıfırı kaldırdık. Ne kaldı 29. 11 ile 29'u toplayın ne oldu; 40. Milliyetçi hareketin 40. yılı. Bunlar tesadüf olamaz..." demişti.
BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş, Bahçeli'nin işte bu hesabına göndermede bulundu.
BDP Eşbaşkanı Demirtaş, BDP'lilerin Meclis'te bekleyen fezlekelerini benzer bir hesapla anlattı.
Demirtaş, şöyle konuştu: "BDP'lilerin dokunulmazlıkları kalksın diyene: BDP'nin kuruluşu 2008, 2+8=10. Benim yaşım 40, 40x10=400. Senin yaşın 64, 64+400=464. 100 de benden… Ekle, etti mi 564. İşte BDP'lilerin Meclis'teki fezleke sayısı! Kargadan korkan darı ekmez."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.