Lexus, Paris Otomobil Fuarı'nda, tasarım ve performans özellikleriyle dikkati çeken LC 500'ü sergiledi. Lexus'un Paris Otomobil Fuarı'nda beğeniye sunduğu LC 500'de hibrit motor ve benzinli motor olmak üzere iki versiyonu bulunuyor. LC 500h ve LC 500 önümüzdeki yıldan itibaren dünyada ve Türkiye'de aynı anda satışa sunulacak. 2012 yılında gösterilen LF-FC konseptinin neredeyse aynen üretim versiyonuna aktarıldığı LC 500, aerodinamik tasarımını, karbon fiber tavan ve yola oturan alçak ve geniş bir duruşla tamamlıyor. Dinamik ve performanslı bir sürüş deneyimi sunmak için tasarlanan LC 500, markanın tamamen yeni, premium arkadan itişli lüks platformunu kullanan ilk Lexus modeli oldu. Bu yeni modelin alt yapısı aynı zamanda markanın gelecekte üretilecek önden motorlu/arkadan itişli araçları için referans noktası olacak. Lexus LC 500 yüksek devirlere ulaşabilen RC F ve GS F'de yer alan 5.0 litre V8 motoru kullanıyor. Bu atmosferik V8 motor, hem akıcı ve direkt tepkileri olduğu için hem de etkileyici bir sese sahip olduğu için tercih edildi. Tamamen alüminyum V8 motor 473 HP güç ve 527 Nm tork üretiyor. Lüks otomobilde bir ilk olan yeni geliştirilmiş 10 ileri otomatik şanzımanı kullanan LC 500'ün 100 km/s'ye 4.5 saniyenin altında ulaşıyor. LC 500h'de güçlü bir elektrik motoru, lityum iyon yeni batarya ve 3.5 litre V6 benzinli motor yer alıyor. Elektrik motorunun yüksek torku, gaz pedalına basıldığı anda doğrudan hissediliyor. Bu sayede konvansiyonel bir benzinli motorlu aracın vermiş olduğu tepkileri verebiliyor. LC500h'in 100 km/s hızlanması ise 5 saniyenin altına inerek dikkat çekiyor. Yeni LC500h'da yer alan Multi Stage Hybrid Sistemi, performans otomobilleri için özel olarak tasarlanmış hibrit güç ünitesinin yeni jenerasyonunu temsil ediyor.