Fahiş fiyatı şikayet edin! İşte o 3'lü mekanizma
Özellikle yiyecek-içecek sektöründe yaşanan fahiş fiyat artışlarına karşı tepki gösteren vatandaşlar bu hafta sonu boykot hareketi başlattı. Uzmanlar fahiş fiyatla mücadele kapsamında vatandaşın şikayette bulunmasının büyük önem arz ettiğine vurgu yaparken, bu kapsamda 3 farklı iletişim kanalından şikayetlerin iletilebileceği bildirildi. Şikayetler sonrası fahiş fiyat tespit edilmesi durumunda ise o işletmelere cezai yaptırım uygulanıyor.
- Giriş Tarihi: 09:10 | 20.04.2024
- Güncelleme Tarihi: 09:14 | 20.04.2024
Türkiye'de yiyecek içecek fiyatlarına hemen her gün zam gelmesi vatandaşların tepkisine sebep olurken, kafe ve restoranlarda uygulanan fahiş fiyatlar da vatandaşları çileden çıkardı. Sosyal medyadan örgütlenerek bu hafta sonu yurt genelinde kafe ve restoranları boykot etme kararı alanlara destek çığ gibi büyüdü.