AJet uçtuğu ülke sayısını 50'ye çıkaracak

Türk Hava Yolları'nın alt kuruluşu olarak hizmete başlayan AJet, şu an 32 olan uçtuğu ülke sayısını 2025'e kadar 43, 2033'te ise 50 ülkeye çıkarmayı hedefliyor. Firmanın ana hedefinin Türkiye'ye 5-5,5 saat uzaklıktaki lokasyonlar olduğu öğrenilirken, kısa zaman zarfında 150 uçakla hizmet verileceği öğrenildi.

AJet Genel Müdürü Kerem Sarp, şu anda yaklaşık 32 ülkede, 52 yurtdışı noktasına uçtuklarını belirterek, "İlk başta 32 ülkeye, 2025'e kadar 43 ülkeye, 2033'te bunu 50 ülkeye çıkartmayı hedefliyoruz" dedi.
Kerem Sarp, AJet'in, Türk Hava Yollarıyla (THY) mantalite olarak, çalışma kültürü olarak tamamen birbirinden ayrı ve prensiplerinin farklı olduğunu vurgulayarak, şöyle devam etti: "Belki tam anlatamadık, bizim en büyük eksikliğimiz bu olabilir. AJet, tamamen düşük maliyetli bir havayolu konseptiyle çalışacak. Sektördeki taşıyıcıların hizmet kalitesine ise yakın ve bunun birazcık daha üstünde hizmet vereceğiz. Ama ilk başta ne yaptık? Biz bütün kontuarları THY'den ayırdık. Niye? THY marka algısıyla AJet'in marka algısı birbirinin içine girmesin diye. Yurtiçi ve yurtdışı meydanlarda fiziki şartların izin verdiği her yerde bunu yaptık. Yurtdışı ve yurtiçinde teşkilat yapılanmamız olmadığı için handling firmalarıyla bizim adımıza bizi temsil edecek birer tane yetkili atadık ve bunlarla ilgili kontakları bitirdik."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.