Türk Hava Yolları'na bir ödül daha! Turkish Cargo en hızlı büyüyen hava kargo markası oldu

Türk Hava Yolları'nın hava kargo markası olan Turkish Cargo, Stat Trade Times dergisi tarafından düzenlenen törende 2022 yılının en hızlı büyüyen uluslararası kargo havayolu ödülüne layık görüldü.

Asya hava kargo pazarının en büyük ve en güvenilir etkinliklerinden biri olan Stat Trade Times ödülleri için, hava kargo sektöründen katılımcılar, acenteler, müşteriler ve global hava kargo sektör okuyucuları oy kullandı. Hindistan'ın Mumbai şehrinde gerçekleşen ödül töreninde Turkish Cargo, yılın en hızlı büyüyen uluslararası kargo havayolu ödülünün sahibi oldu.

ÇITAMIZI DAHA İLERİYE TAŞIYORUZ

Ödül ile ilgili açıklamalarda bulunan THY Genel Müdür Yardımcısı Turhan Özen, "Uluslararası alanda bir kez daha en hızlı büyüyen hava kargo markası olarak ilan edilmekten onur ve mutluluk duyuyoruz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Turkish Cargo olarak, dünyanın 132 ülkesine verdiğimiz hava kargo hizmetimizle; hızla büyüyen ve gelişen lojistik sektörünün merkezinde yer alıyoruz. Bu önemli konumun farkındalığıyla başarı çıtamızı her geçen gün daha da ileriye taşıyoruz. Altyapı ve teknoloji yatırımlarımız, geniş uçuş ağımız ve benzersiz coğrafi konumumuzdan aldığımız güç ile markamızı dünyanın en iyi ilk 3 hava kargo taşıyıcısından biri yapmayı hedefliyoruz" dedi.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.