A Haber - Haberler, Son Dakika Haberleri, A Haber Canlı Yayın
14 Aralık 2025, Pazar
  • CANLI YAYIN
  • Ziraat Türkiye Kupasi
  • TÜM MANŞETLER
  • SON DAKİKA
  • ÖZEL HABER
  • VİDEO
      • Programlar
      • Gündem
      • Yaşam
      • Dünya
      • Spor
      • Ekonomi
      • Kültür Sanat
      • Teknoloji
      • Otomobil
      Özel Video Arşivden Çıkan Gerçek Haber Özel Melih Altınok ile Sebep Sonuç Satır Arası Memleket Meselesi Canan Barlas ile Gündem Toplumsal Hafıza 15 Temmuz Bir insan bir hikaye Belgesel Kuşağı Klipler Portre Erkan Tan İle Sabah Ajansı Unutma Hatırla Perde Arkası Arka Plan Banu El İle Ajans Haktan Uysal İle A Haber'de Bugün Aklın Yolu Dünya Atlası
  • GALERİ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  • SPOR
  • ÖZEL HABER
  • MAGAZİN
  • VİRAL
  • ANALİZ
  • YAZARLAR
  • CANLI TV
    • Tv Yayınları
      • A Haber
      • A Spor
      • A Para
      • Vav TV
      • A News
      • ATV
      • A2TV
      • Minika Go
      • Minika Çocuk
      Radyo Yayınları
      • A Haber Radyo
      • A Spor Radyo
      • A Para Radyo
      • A News Radio
      • Radyo Turkuvaz
      • Turkuvaz Romantik
      • Turkuvaz Efsane
      • Vav Radyo
      • Radyo Soft
      • Radyo Energy
      • Turkuvaz Anadolu
      • Turkuvaz Musiki
      • Turkuvaz Nostalji
  • CANLI TV
    • TV YAYINLARI
      • A Haber
      • A Spor
      • A Para
      • Vav TV
      • A News
      • ATV
      • A2TV
      • Minika Go
      • Minika Çocuk
    • RADYO YAYINLARI
      • A Haber Radyo
      • A Spor Radyo
      • A Para Radyo
      • A News Radio
      • Radyo Turkuvaz
      • Turkuvaz Romantik
      • Turkuvaz Efsane
      • Vav Radyo
      • Radyo Soft
      • Radyo Energy
      • Turkuvaz Anadolu
      • Turkuvaz Musiki
      • Turkuvaz Nostalji
  • RESMİ İLAN
  • KLİPLER
  • ÖZEL VİDEO
  • A HABER RADYO
  • NAMAZ VAKİTLERİ
  • DİZİLER
    • Eski Diziler
      • Gül Masalı
      • Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
      • Adı Sevgi
      • Kalp Yarası
      • Hercai
      • Beni Bırakma
      • Canevim
      • Gel Dese Aşk
      • Gençliğim Eyvah
      • Sen Anlat Karadeniz
      • Kimse Bilmez
      • Akıncı
      • Baş Belası
      • Bozkır Arslanı Celaleddin
      • İkimizin Sırrı
      • Maraşlı
      • Hakim
      • Bir Zamanlar Çukurova
      Kuruluş Osman
      Bir Gece Masalı
      Can Borcu
      Zembilli
      Kardelenler
      Sustalı Ceylan
      Başka Bir Gün
  • atv PROGRAMLARI
    • Müge Anlı ile Tatlı Sert Esra Erol' da Kim Milyoner Olmak İster
  • DİĞER
    • Son Dakika Özel Haber Özel Video Memurlar Yaşam Eğitim Magazin Viral Sağlık Televizyon Teknoloji Otomobil Din Tarih Klipler Analiz Portre Yazarlar
      Galeri Küreselcilik defteri kapanıyor mu? Trump’ın ABD’sinde yeni dönem BOZOK ve KAYI-30’dan güç gösterisi: Türkiye SİHA ve mühimmat çeşitliliğinde dünya lideri Napoli topraklarında doğdu dünyaya yayıldı! İtalya’nın sembolü: Pizza Sokak ortasında kanlı dehşet! Neden eşime baktın? dedi canice öldürüldü! Steam kış indirimleri ne zaman başlıyor? İşte başlangıç ve bitiş tarihi 150 bin TL’nin 1 aylık mevduat getirisi ne kadar? Ziraat, Garanti, TEB... Vitamin D ve kalsiyumu birlikte alırsanız kemiklerinizde ne olur? New York Times’ın İstanbul depremi makalesine Üşümezsoy’dan sert tepki!
      RSS Künye Frekanslar Arşiv Yayın Akışı Gizlilik Bildirimi Ziraat Türkiye Kupası Bize Ulaşın
  • BİZE ULAŞIN

A Haber’i
Sosyal Medyada Takip Edin

  • Apple iTunes
  • Google Play
  • Huawei App Gallery
  • Bize Ulaşın
  • Künye/İletişim
  • Veri Politikası
  • Gizlilik Bildirimi
Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Haberler Ekonomi Haberleri İşte 8 maddede Türkiye'nin "Yap İşlet Devret" modeli gerçeği

İşte 8 maddede Türkiye'nin "Yap İşlet Devret" modeli gerçeği

Giriş: 06.04.2022 00:42 Güncelleme: 06.04.2022 00:57
İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

Türkiye vatandaşları için yatırımlarını hızla sürdürüyor. Devlet kasadan para harcamak yerine Yap-İşlet-Devret modelini önemle sürdürüyor. Bunun nedeni ise Türkiye'nin birçok alanda eksik yanlarını hızla hayata geçirmek. Ancak Türkiye'de muhalefet ve başta CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu olmak üzere Yap-İşlet-Devret modeli ile ilgili çeşitli iddialar ortaya atıyor. Peki, muhalefetin iddia ettiği gibi, 'Yap İşlet Devret modeli'nde devlet zarara mı uğratılıyor? Birileri zengin mi ediliyor? Projeler kullanılmıyor mu? İşte 8 maddede Türkiye'nin Yap-İşlet-Devret modeli gerçeği...

Son 20 yılda Türkiye her alanda büyük bir atılım içinde girdi. Savunma sanayii, ticaret, fabrikalar, teknolojik atılımlar, yerli otomobil ve dahası...

Yap-İşlet-Devret modelinin de devreye alınması ve ulaşım noktasında kritik hamlelerin devreye sokulmasıyla Türkiye ulaşımda çağ atladı.

Zaman zaman muhalefet başta CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu olmaz üzere Yap- İşlet- Devret modeli üzerinden eleştirilerde bulunuyor. Peki, bu eleştirler gerçeği ne kadar yansıtıyor? İşte 8 maddede Türkiye'nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği...

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

YİD MODELİNİN EKONOMİYE KATKISI

Son 20 yılda Türkiye'de ulaştırma ve haberleşme alanlarında yapılan YİD modelli yatırımların toplam değeri: 37,5 Milyar Dolar

Milli Gelire katkısı: 395 Milyar dolar

Üretime katkısı: 838 milyar dolar

İstihdama katkısı:1 milyon kişi

Ulaştırma Bakanlığı kara yolu, hava yolu ve denizcilikteki 38 ayrı kamu-özel iş birliği projesine ilişkin 2016-2041 yıllarını kapsayan gelir ve giderleri hesapladı:

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

2016-2041 arasında garanti ödemeleri: 19,17 milyar dolar

Kira ve garanti gelirleri: 37,95 milyar dolar

Devletin karı: 18,77 milyar dolar

Yani devlet 37,5 milyar dolarlık 38 dev ulaştırma projesini 19 milyar dolara mal ediyor

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

DEVLET NEDEN ASGARİ KULLANIM GARANTİSİ VERİYOR?

Bu mega projeler çok yüklü finansman gerektiriyor.

Yüklenici firmalar, yurt dışındaki bankalardan borç alarak bu projeleri tüm maliyetleri üstlenerek hayata geçiriyor.

Devlet bu firmalara hiçbir ücret ödemiyor.

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

TÜRKİYE'NİN BAŞLICA YİD PROJELERİ VE FAYDALARI

Kuzey Marmara Otoyolu

Avrasya Tüneli

Osman Gazi Köprüsü ve İzmir-İstanbul Otoyolu

Zafer Havaalanı

İstanbul Havalimanı

İstanbul-İzmir Otoyolu

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

BAŞKAN ERDOĞAN 'YAP-İŞLET DEVRET' MODELİNİ AYRINTILARIYLA AKTARMIŞTI

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, geçtiğimiz günlerde Kabine Toplantısı'nın ardından muhalefetin eleştirdiği 'Yap-İşlet-Devret' modelinin katkılarından bahsetmişti. Erdoğan, "Hayata geçirilen yatırımların milli gelire 295 milyar dolar, üretime 838 milyar dolar, istihdama 1 milyon kişi katkısı zaten olmuştur." ifadelerini kullandı.

'YAP-İŞLET-DEVRET' GERÇEĞİNİ RAKAMLARLA ANLATTI

Yapılan eserlerde devletin kasasından eksilme olmadığını da sözlerine ekleyen Erdoğan, hizmete giren yapıların işletmesinin bitiminde devlete geçeceğini belirtti.

Erdoğan, "İnşa edilen eser, işletme süresi bitiminde yatırım tamamen devlete geçmektedir. Avrasya Tüneli'nin işletme süresi bittiğinde devlet üste 140 milyon dolar para almış olacaktır. Osmangazi Köprüsü'nün işletme süresinde sadece KDV geliri 1.3 milyar Avro'dur. 1915 Çanakkale Köprüsü'nün kazancı da sadece nakit, akaryakıt, karbon salınımında yıllık 470 milyon Avro olacağı hesaplanmaktadır." ifadelerini kullandı.

"TÜRKİYE, AVRUPA'DA BU MODELİ EN VERİMLİ ŞEKİLLİ KULLANAN 3'ÜNCÜ ÜLKE"

İstanbul Havalimanı dünyada çok büyük sesler getirdi. Şimdi yüklenici firmalar işletmeci firmalar buraya ilave bazı proje tadilatıyla güzellikler yapacaktır. Geçmediğimiz köprünün parasını ödüyoruz çarpıtması yaptılar. Bu bühtanları elbette kaale almıyoruz. Bir kulağımızdan girip öbüründen çıkıyor. Kısaca yap işlet devret projelerinin ne anlama geldiğini bir kez daha hatırlatmak isterim. Kamu özel ortaklığı projeleri bir altyapı modelidir. Dünyada 2021 yılında bu modelle 35,6 milyar dolarlık yatırım yapılmıştır. Türkiye bu modeli en verimli şekilde kullanan Avrupa'da üçüncü dünyada 13. ülke durumundadır. Almanya yeni otoyol projelerinin önemli kısmını bu modelle hayata geçirme kararı almıştır.

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

"YAPILAN ESERLER DEVLETE GEÇECEKTİR"

Amerika 1,5 trilyon dolarlık altyapı projesinin önemli bölümünü bu modelle hayata geçirmiştir. Ülkemiz ulaştırma ve haberleşme alanında bu modelle 37,5 milyar dolarlık yatırıma kavuşmuştur. Bay Kemal bak bunları milli bütçeden yapmadık. Yapılan analizler 2024 yılında kamu özel ortaklığı projelerinin Hazine'ye olan yükünün neredeyse sıfırlanacağını, bir sonraki yıllar itibarıyla katlanarak artan bir gelire dönüşeceğini gösteriyor. Yatırımın devreye girdiği andan itibaren devletin vergi, zaman, akaryakıt bu noktada tabii akaryakıt tasarrufu başta olmak üzere elde ettiği gelirler kamunun kâr hanesine yazılmaya başlamaktadır. Hayata geçirilen yatırımların milli gelire 295 milyar dolar, üretime 838 milyar dolar, istihdama 1 milyon kişi katkısı zaten olmuştur. Bu katkı her geçen gün artarak sürecek, yapılan eserler devlete geçecektir.

'OSMANGAZİ KÖPRÜSÜ'NÜN İŞLETME SÜRESİNDE SADECE KDV GELİRİ 1.3 MİLYAR AVRO'

Bugün Antalya ile 2. 138 milyar dolar Antalya Havalimanı ile ilgili süreyi uzatma ihalesi yapıldı, ilk taksidi hesaba girdi. İş bilenin kılıç kuşananın, olay bu. Neresinden bakarsanız bakın ülkemiz için kârlı, kazançlı, hayırlı, verimli yatırım modelini uygulamış olmaktan memnunum. Geçmediğimiz köprünün, yolun, faydalanmadığımız hizmetin ödeme meselesine gelelim. Kamu eliyle ülkemizin her ilinde, ilçesinde, köyünde yol, köprü, hastane, okul, baraj, sulama tesisi, kamu hizmet binası yatırımı yapılmaktadır. Her yatırım onu bilfiil kullananlar yanında ülkenin ve milletin ortak malıdır. Buralarda verilen hizmetlerin tamamı ücretsiz olduğu için kamuya maddi geri dönüş de yoktur. Kamu özel işbirliğinde proje faaliyete geçene kadar garanti dahil kamudan kaynak tahsisi sözkonusu değildir. Proje hizmete girdikten sonra garanti miktarı ile gerçekleşme arasında farkın ödemesi yapılmaktadır. İnşa edilen eser, işletme süresi bitiminde yatırım tamamen devlete geçmektedir. Avrasya Tüneli'nin işletme süresi bittiğinde devlet üste 140 milyon dolar para almış olacaktır. Osmangazi Köprüsü'nün işletme süresinde sadece KDV geliri 1.3 milyar Avro'dur. 1915 Çanakkale Köprüsü'nün kazancı da sadece nakit, akaryakıt, karbon salınımında yıllık 470 milyon Avro olacağı hesaplanmaktadır.

ANTALYA HAVALİMANI

Antalya Havalimanı'nın kapasite arttırımı işletme ihalesiyle ilgili son gelişmenin müjdesini vermiş oldum. Antalya Havalimanı'nın Aralık ayında yapılan inşa ve işletme ihalesinin toplam bedeli 8 milyar 555 milyon Avro işletme ve 765 milyon Avro yatırım bedeli ile ihale kazanılmıştı. Bugün az önce ifade ettiğim rakamı ödediler. Kamu özel işbirliği projeleri bu ülkenin hiçbir vatandaşının cebinden haksız ve adaletsiz tek kuruş getirmediği gibi dolaylı etkileri, yatırım bedeli kamuya kalacak sebebiyle sayısız kazanç sağlayan eserlerdir. Kamu özel yatırımlarının önemli kısmında vatandaşlarımızın hizmetten faydalanmasını kolaylaştırma için projede öngörülen bedellerin çok altında bedel uygulanmaktadır."

SON 20 YILDA ULAŞIM YATIRIMLARI HAYATIMIZDA NELERİ DEĞİŞTİRDİ?

-Ticaretin gelişmesi.
-Trafik kazaları ve yoğunluğunun azalması.
-Sağlık hizmetlerine erişimin kolaylaşması.
-Eğitimin yaygınlaşması

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

ULAŞTIRMA BAKANI 30 YILLIK YATIRIM PLANINI AÇIKLADI

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoglu, Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen toplantıda 2053 Ulaştırma ve lojistik ana planını açıkladı. Bakan Karaismailoğlu, "30 yıllık geleceği bugünden tasarlıyoruz, dünyanın hızlı ve etkili gelişen ülkesi olmaya kararlıyız" dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 2053 Ulaştırma ve Lojistik Ana Planı programına katıldı. Atatürk Kültür Merkezinde gerçekleştirilen programda konuşan Adil Karaismailoğlu, "Son 20 yılda Ulaştırma ve Habercilik alanında yapılan yatırımların 1 trilyon 337 milyar 250 milyona yakın yatırım yapıldığını, yatırımların artırılarak, "Gelişmekte olan" değil, "Gelişmiş" dünyanın öncü ülkesi olma hedefleri doğrultusunda çalışacaklarını söyledi.

Bakan Karaismailoğlu, demiryollarında başlatılan reform hareketi ile Cumhuriyetin ilk yıllarından sonra ihmal edilen demiryollarını "Ana yurdu demir ağlarla örme" düşüncesiyle hak ettiği konuma getireceklerini belirtti. Demiryolu taşımacılığının ülke ekonomisi için önemine değinen Karaismailoğlu, Demiryolu hat uzunluğunu 2053'te 28 bin 590 km'ye çıkartılacağını söyledi. Ülke ekonomisi için önemli projelere imza atılırken, bazı kesimlerin iftira ve yalanlarla buna mani olmaya çalıştıklarını vurgulayan Karaismailoğlu, onlara en güzel cevabın bugüne kadar yapılan yatırımlar olduğunu, bu zihniyete rağmen güçlü ve büyük Türkiye'nin her zaman var olacağını ifade etti.

"2053 ULAŞTIRMA VE LOJİSTİK ANA PLANI İLE..."

2053 Ulaştırma ve Lojistik Ana Planı'nın Türkiye ekonomisinin gelişimine üst düzeyde katkı sağlayacak yatırımların planlandığı bir program olduğunu söyleyen Adil Karaismailoğlu, "2053 Ulaştırma ve Lojistik Ana Planı" ile gençlerimizin aydınlık geleceğini, milletimizin refahını bugünden tayin edeceğiz. Bunun için var gücümüzle çalışacağız. "2053 Ulaştırma ve Lojistik Ana Planımız", odaklandığımız temel konular olan mobilite, lojistik ve dijitalleşme alanlarında vatandaşlarımızın beklentilerini karşılarken, Türkiye'mizin ekonomik gelişimine de üst düzeyde katkıda bulunacak. Bu hedeflerimiz doğrultusunda "2053 Ulaştırma ve Lojistik Ana Planı", kıtalararası kesintisiz bir ulaşım altyapısı tahsis etmemiz için kritik değerdedir" dedi.

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği

"DEMİRYOLU HAT UZUNLUĞUNU 2053'TE 28 BİN 590 KM'YE TAŞIYACAĞIZ"

Ülke ekonomisi için son derece önemli bir yerde olan demiryolu ulaşımının Cumhuriyetin ilk yıllarından sonra kaderine terk edildiğini söyleyen Adil Karaismailoğlu, bu alanda yapılan yatırımları ve hedefleri anlattı. Karaismailoğlu, "2019 yılında yük taşımacılığında demiryolunun oranı yüzde 3,13 ile yaklaşık 33 milyon ton olarak gerçekleşirken, 2023 yılında yüzde 5'i geçen bir oranla demiryolunun toplam payının 55 milyon tona çıkmasını bekliyoruz. Özellikle demiryollarında başlattığımız reform hareketi ile Cumhuriyetimizin ilk yıllarından sonra ihmal edilen demiryollarını, 2003'ten bugüne hem yeniledik hem de yeni hatlarla zenginleştirdik. Demiryolunun taşımacılıktaki oranının 2029 yılında yüzde 11'in üzerine yükselmesini, 2053'te ise yaklaşık yüzde 22 olarak gerçekleşmesini öngörüyoruz. Böylece demiryolunun yük taşımacılığındaki payı 2019'dan 2053'e kadar 7 kat artacak. Yine Yurt Dışı Yük taşımacılığında da demiryolunun payını 10 kat artırmayı hedefliyoruz. Yolcu taşımacılığında ise yine 2053 Vizyonumuz için hedeflediğimiz, trenin payının 6 katın üzerinde artmasıdır. Böylece karayolunun 2023'te yüzde 71'in üzerine çıkacak yük taşımacılığındaki oranını, 2053'te yaklaşık yüzde 15 düşürmeyi hedefliyoruz. 2023 yılında demiryolu ile taşınan yolcu sayısının yaklaşık 19,5 milyon olmasını öngörüyoruz. Bu rakamı sırasıyla 2035 yılında 145 milyonun, 2053 yılında ise 269 milyonu geçmesini hedefliyoruz. Yıllarca kaderine terk edilmiş demiryollarımızın yeniden canlanması için, "Ana yurdu demir ağlarla örme" politikasının daha da ileriye taşınabilmesi için deyim yerindeyse 'seferberlik' ilan ettik. Bu kapsamda da olumlu etkileri yalnızca ülkemize değil, dünyaya yansıyacak reform niteliğinde çalışmalara imza attık. 2 bin 505 km olan sinyalli demiryolu hat uzunluğunu, rekor oranda %183 artırarak 7 bin 94 kilometreye ulaştırdık. 2 bin 82 kilometre olan elektrikli demiryolu hat uzunluğumuzu ise, %188 oranında artırarak 5 bin 986 km'ye yükselttik. Konvansiyonel hat uzunluğumuzu 11 bin 590 kilometreye ulaştırdık. Bin 213 kilometrelik Yüksek Hızlı Tren hattı, 219 km hızlı tren hattı inşa ettik. Türkiye'mizi, bugün dünyada 8., Avrupa'da da 6. YHT işletmecisi ülke konumuna gururla taşıdık. Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu hattını hizmete sunarak Asya'dan Avrupa'ya kesintisiz demiryolu bağlantısı sağladık. 2003 yılında 10 bin 959 km olan demiryolu hat uzunluğunu, 13 bin 22 kilometreye çıkardık. Bu rakamı 2053'te 28 bin 590 km'ye taşıyacağız" diye konuştu.

Göktürk’ün gözünden Çanakkale KöprüsüGöktürk’ün gözünden Çanakkale Köprüsü GÖKTÜRK'ÜN GÖZÜNDEN ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ
Bakanlıktan ’Çanakkale Köprüsü’ açıklamasıBakanlıktan ’Çanakkale Köprüsü’ açıklaması BAKANLIKTAN 'ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ' AÇIKLAMASI
Bakanlıktan Akşener’e Çanakkale Köprüsü yanıtıBakanlıktan Akşener’e Çanakkale Köprüsü yanıtı BAKANLIKTAN AKŞENER'E ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ YANITI
Bakanlıktan Akşener’e Çanakkale Köprüsü yanıtıBakanlıktan Akşener’e Çanakkale Köprüsü yanıtı

İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği
A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
İşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeğiİşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeğiİşte 8 maddede Türkiye’nin Yap İşlet Devret modeli gerçeği
Günün Manşetleri GÜNÜN MANŞETLERİ İÇİN TIKLAYIN
  • ABONE OL
DİĞER
Küreselcilik defteri kapanıyor mu? Trump’ın ABD’sinde yeni dönem
Mehmet Akif Ersoy’un tutuklandığı soruşturmada gelişme! Gizli mekan Kütüphaneye narkotik baskını
Finans
ahaber.com.tr
  • VİDEO
  • CANLI YAYIN
  • PROGRAMLAR
    • Düşünce Atlası
    • Yaz Boz
    • Kadraj
    • Toplumsal Hafıza
    • Canan Barlas ile Gündem
    • Arka Plan
    • Memleket Meselesi
    • Seyahatname
    • Belgesel Kuşağı
    • Diplomasi
    • Söz Teması
    • Medya Dünyası
    • İş'in sırrı
    • Dijital Çağ
    • Z Raporu
    • 1.Sayfa
  • Üye Girişi
  • Üye Ol
  • A HABER ÖZEL
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SON DAKİKA
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  • SPOR
  • MAGAZİN
  • VİRAL
  • TEKNOLOJİ
  • OTOMOBİL
  • DİN
  • TARİH
  • SAĞLIK
  • YAZARLAR
  • VİDEO
    • Programlar
    • Gündem
    • Yaşam
    • Dünya
    • Spor
    • Ekonomi
    • Kültür Sanat
    • Teknoloji
    • Otomobil
  • GALERİ
    • En Yeniler
    • Gündem
    • Yaşam
    • Dünya
    • Ekonomi
    • Magazin
    • Viral
    • Spor
    • Otomobil
    • Teknoloji
  • İNTERNET REKLAM
  • RSS
  • BİZE ULAŞIN
  • KÜNYE/İLETİŞİM
  • VERİ POLİTİKASI
  • KARİYER
  • FREKANSLAR
  • ARŞİV
  • YAYIN AKIŞI
  • GİZLİLİK BİLDİRİMİ
Daha Fazla Gör
  • Son dakika video izle
  • Son dakika haberleri
  • A Haber analiz
  • Gündem haberleri
  • Ekonomi haberleri
  • Otomobil haberleri
  • Namaz vakitleri
  • Hava durumu
  • İstanbul Yol durumu
  • Atv canlı yayın izle
  • Spor haberleri
  • Foto galeri
  • Son dakika emekli haberleri
  • Teknoloji haberleri
  • A Haber programlar
  • Sabah – Takvim yazarları oku
  • Kuruluş Osman izle
  • Gazete manşetleri
  • Instagram dondurma
  • Steam kış indirimleri ne zaman başlıyor? İşte başlangıç ve bitiş tarihi
  • Vitamin D ve kalsiyumu birlikte alırsanız kemiklerinizde ne olur?
  • Zemheri ayı nedir, kaç gün sürer? İşte 2025-2026 Zemheri başlangıç ve bitiş tarihi
  • Türkiye’nin en nadir bebek isimleri: Sadece bir kişide var! İşte TÜİK'in o listesi
  • İŞKUR İspanya ağır vasıta şoför başvuru ekranı açıldı mı? Kimler başvurabilecek?
  • Google 67 akımı nedir, ekran neden sallanıyor? 6-7 akımı ne anlama geliyor?
  • Memur maaşları ocakta ne kadar olacak? Zamlı tablo ortaya çıktı: Polis, doktor...
  • Kar, yağmur, sis… Meteoroloji yeni haftayı açıkladı: Hangi iller risk altında?
  • ÖGG 94. Yenileme sınavı bugün saat kaçta? Özel Güvenlik sınav kaç soru, kaç dakika?
  • 15 dakika yeter! Kışın çamaşırları anında kurutan o yöntem: Tek bir malzeme
  • Ocak temizliğine son veren ipucu! Tencereye attığınızda taşma duracak
  • Osimhen Afrika Kupası’na gidecek mi? Süper Lig’den Afrika Kupası’na kimler katılacak?
  • A Haber
  • iPhone iPhone
  • Android Android
  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • Flipboard Flipboard
  • Youtube
  • RSS