Moody's'ten Türkiye'ye yeni saldırı

ABD'nin Türkiye'ye açtığı ekonomik savaştaki en önemli etkenlerden birisi olan Moody's yine sahneye çıktı. ABD ve Çin arasındaki ticaret savaşının Türkiye'yi de etkileyeceğini belirtti.

ABD'nin operasyonlarına çanak tutmaya devam eden şirket, daha önce de Türkiye'nin batma durumuna geldiğini raporlamıştı. ABD'nin ekonomik savaşından güçlü çıkan Türkiye, yine Moody's'in hedefi oldu.

MOODY'S SALDIRMAYI BIRAKMIYOR

Euronews'in haberine göre; 2019 ve 2020 raporunu açıklayan Kredi derecelendirme kuruluşu Moody's, Türkiye'nin küresel büyüme oranının yüzde 3.3'ten yüzde 2.9'a düşeceğini belirtti.

Yabancı yatırımcıları Türkiye'den çekmek için son 2 yılda birçok rapor sunan Moody's, yine başarılı olamayacağı bir operasyona kalkıştı.

Şirket, Türkiye'nin yanı sıra Japonya, Güney Kore ve Almanya'nın da düşüş yaşayacağını iddia etti.

"HER ÇEYREKTE DÜŞECEK" BEKLENTİSİ

Moody's Yatırım Servisi tarafından hazırlanan "Küresel Makro Görünüm: 2019-2020" raporunda, gelişmiş ülkelerdeki büyümenin 2019 yılında yavaş ancak kesintisiz olacağını açıklandı.

Kuruluş, G-20 ülkeleri arasında bulunan Türkiye ve Arjantin ekonomilerinde ise küçülme yaşanacağını duyurdu. Raporda ,Türkiye'nin 2019 yılı ortasına kadar her çeyrekte daralması beklendiği ifade ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.