Banvit'in yüzde 79,5'i artık yabancıların

Banvit’in %79,5 hissesi BRF ile Katar Yatırım Otoritesi ortaklığına devredildi.

Banvit'in satış süreci 25 Mayıs Perşembe günü düzenlenen Genel Kurul'da tamamlandı. Türk kanatlı sektörünün 1 numaralı oyuncusu Banvit'in %79,5 hissesi BRF ile Katar Yatırım Otoritesi ortaklığına devredildi.

Helal gıda pazarında faaliyet gösteren BRF'nin girişimi OneFoods'a dahil olan Banvit'in hem Türkiye içinde hem de yurt dışında çok daha güçlü bir oyuncu olması bekleniyor.

Türkiye önemli büyüme fırsatlarına sahip 80 milyon nüfusa sahip olan Türkiye, helal kanatlı eti tüketimi konusunda dünyanın en büyük ülkesi. Buna rağmen, yıllık yaklaşık 20 kg kişi başı tavuk tüketimi, hazır gıda ve şarküteri ürünlerinin pazara girişi düşük seviyelerde. Bu da Türkiye pazarının büyüme potansiyelinin bir göstergesi olduğu anlamına geliyor.

BANVİT ONEFOODS İLE DAHA DA GÜÇLENECEK

Yaklaşık 50 yıldır hem Türkiye pazarına hem de diğer pazarlara çok çeşitli beyaz et ürünleri sunan Banvit, tüketiciler tarafından "kaliteli ve güvenilir marka" olarak kabul ediliyor.

OneFoods CEO'su Patricio Rohner "Özellikle hazır gıda ürünlerinde olmak üzere Türkiye pazarının sunduğu büyüme fırsatlarına ek olarak, Banvit'in ve OneFoods'un operasyonlarını birleştirerek önemli ticari ve operasyonel sinerjilere sahip olacağımızı düşünüyoruz. Bu, helal et pazarındaki gücümüzü ve liderliğimizi daha da pekiştirecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.