TMSF'den unutulan hesaplar için hatırlatma

TMSF, bankalarda unutulan ve zaman aşımına uğrayacak olan mevduat, katılım fonu, emanet ve alacaklarıyla ilgili hesap sahiplerinin, 31 Mayıs'a kadar sorgulama yapıp banka şubelerine başvurmaları gerektiğini hatırlattı.

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), bankalarda unutulan ve zaman aşımına uğrayacak olan mevduat, katılım fonu, emanet ve alacaklarıyla ilgili hesap sahiplerinin, 31 Mayıs'a kadar sorgulama yapıp banka şubelerine başvurmaları gerektiğini hatırlattı.
TMSF tarafından yapılan açıklamada, "Mevduat ve Katılım Fonunun Kabulüne, Çekilmesine ve Zaman aşımına Uğrayan Mevduat, Katılım Fonu, Emanet ve Alacaklara İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" gereğince, bankalar nezdinde 2015 yılında zaman aşımına uğrayan mevduat, katılım fonu, emanet ve alacaklara ait listelerin belirlendiği anımsatıldı.
Açıklamada, 2005 yılından itibaren hareket görmeyen hesaplara ait listelerin, 5 Şubat - 31 Mayıs tarihleri arasında bankaların kendi internet sitelerinin yanı sıra, "www.tmsf.org.tr", "http://www.tbb.org.tr" ve "http://www.tkbb.org.tr" adresleri üzerinden sorgulanabildiği belirtildi. Listelerde adı bulunan hak sahiplerinin, 15 Haziran 2016 tarihine kadar ilgili bankalara başvurmaları gerektiği vurgulanan açıklamada, "Bu tarihe kadar başvuruda bulunmayan hak sahiplerinin mevduat, katılım fonu, emanet ve alacakları gelir kaydedilmek üzere TMSF'ye devredilecek" ifadesine yer verildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.