Renault satış rekor kırdı

Geçen sene dünya çapında 2,7 milyonun üzerinde araç satan Renault Grubu, rekor kırdı. Otomotiv şirketinin Avrupa dışındaki satışları yüzde 19,2 yükseldi ve toplam satışlarının yüzde 43'ünü oluşturdu.

Türkiye'de de Renault ve Dacia markaları ile satış hacmini yüzde 23 artırarak 140 bin 827 adede ulaştırdı. Şirketin Türkiye otomotiv pazarındaki payı yüzde 16,3 oldu. Türkiye, özellikle Renault Fluence ve Symbol'ün başarısı sayesinde, grubun beşinci büyük pazarı konumunda bulunuyor. Euromed Bölgesi'nde hafif ticari araç sıralamasında birinci sırada yer alan Türkiye, aynı zamanda uluslararası Renault hafif ticari araç sıralamasında, Fransa'nın ardından 2. sırada yer alıyor.
Şirketin Satış ve Pazarlama & Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı ve Avrupa Bölgesi Başkanı Jérôme Stoll, bu sonuçları şöyle yorumladı:
"2011 yılında Renault Grubu kendi rekorunu kırarak 2,7 milyon araç satışı gerçekleştirdi ve satışlarının yüzde 43'ünü Avrupa dışından elde ederek küresel büyüme amacına ulaştı. Bütün uluslararası bölgelerin desteğiyle bu güçlü büyüme, grubun uluslararası erişim ağının genişlediğinin bir göstergesi. Avrupa'daki güncel konjonktüre rağmen Renault, pazarın ikinci markası olma özelliğini korudu ve ardarda 14 yıldır hafif ticari araç pazarının lideri konumunda."
CİHAN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.