Günlük vefat sayısı 200'ü geçti! Vaka sayısı ise 20 bin sınırına dayandı | Almanya'nın Covid-19 bilançosunda son durum

Almanya’da yeni tip korona virüs (Covid-19) salgınında son 24 saatte 17 bin 504 yeni vakanın kaydedilmesi ile toplam vaka sayısı 2 milyon 612 bin 268’e ulaştı. Öte yandan bir günde 249 kişinin hayatını kaybettiği ülkede toplam can kaybı sayısı ise 74 bin 132'ye ulaştı.

Almanya'da Robert Koch Enstitüsü (RLI), ülkedeki korona virüs salgınına ilişkin son verileri paylaştı. Buna göre son 24 saatte 17 bin 504 yeni koronavirüs vakası tespit edilirken, toplam vaka sayısı 2 milyon 612 bin 268'e yükseldi.

Koronavirüs nedeniyle son 24 saatte 249 kişinin hayatını kaybettiği ülkede toplam can kaybı sayısı ise 74 bin 132'ye ulaştı. Salgının başlangıcından bu yana 2 milyon 383 bin 600 kişi virüsü yenerek iyileşirken, ülke genelinde aktif vaka sayısı 154 bin 836 olarak açıklandı. Virüsün bulaşma katsayısı ise 1.06 olarak tespit edildi.

Virüsün bulaştığı ve yoğun bakım ünitesinde tedavi gören hasta sayısı 2 bin 861, solunum cihazına bağlı hasta sayısı ise bin 558 olarak kayıtlara geçti. Yoğun bakım servislerinin doluluk oranı ise yüzde 83.46 olarak açıklandı.

Ülke genelinde 80 yaş ve üzeri ile bakıcı ve sağlık personeline yönelik 27 Aralık'ta başlatılan aşı kampanyasında 10 milyon 970 bin 955 kişi aşılanırken, 3 milyon 97 bin 94 kişi ise aşının ikinci dozunu aldı. Ülkede şu ana kadar toplam 47 milyon 578 bin 793 kişiye Covid-19 testi yapıldı.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.