Zürih Havalimanı'na asılan afişteki haritadan Türkiye'yi sildiler!

Zürih Havalimanı'nda koronavirüs pandemisiyle alakalı bilgilendirme afişinde Türkiye yok sayılarak haritadan silindi. Federal Sağlık Dairesi (BAG) ise daha önce 42 ülkeye seyahat edenlere İsviçre'ye geri dönüşte 10 günlük karantina şartı koymuştu. Türkiye ise açıklanan 42 "Riskli Ülkeler" arasında yer almıyor.

Zürih Havalimanı'nda seyahat edilecek ülkelerdeki karantina durumu hakkında bilgi afişini inceleyenler garip bir durumla karşılaştı. Türkiye'nin haritadan silinmesiyle Karadeniz ile Akdeniz'in birleştiğini görenler şaşkınlıklarını havalimanı yetkililerine bildirdi. Zürih Havalimanı'nda seyahat edenleri Karantina mecburiyeti hakkında bilgi vermesi planlanarak asılan plakat'ta bulunan haritada Türkiye yok sayılarak Dünya haritasından silindi.

TÜRKİYE "RİSKLİ ÜLKELER" ARASINDA YER ALMIYOR

Federal Sağlık Dairesi (BAG) ise daha önce 42 ülkeye seyahat edenlere İsviçre'ye geri dönüşte 10 günlük karantina şartı koymuştu. Türkiye ise açıklanan 42 "Riskli Ülkeler" arasında yer almıyor.

Havalimanı yetkilileri konuyla ilgili, Türkiye'ye karşı herhangi bir kastın olmadığını grafiker hatası fark edilemediğini ve söz konusu afişlerin kısa sürede yenileriyle değiştirileceği ifade ettiler.


PLAKATLAR DÜZELTİLECEK

Zürih Havalimanı Sözcüsü Bettina Kunz, grafiğin yapılırken ülkelerin renklerle ayrılırken, Türkiye'nin renklendirilmediği için haritada yok sayıldığını belirtti. Kunz ayrıca plakatların düzeltileceğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.